marți, 29 mai 2012

Socrate a fost reabilitat

Ce fac grecii pe timp de criza? Rejudeca procesul lui Socrate. Au fost 866 de spectatori si 10 judecatori. Socrate a castigat procesul, Grecia continua drumul spre dezastru. As face pariu ca 90% dintre spectatori nu-si platesc impozitele si asteapta pomeni de la europeni ca sa-i salveze. Presa din Grecia a fost in greva generala. E o veste buna, s-au economisit banii de hartie. E incredibil cum se sinucid grecii si distrug o tara atat de frumoasa. Traiasca ciocolata!

38 de comentarii:

  1. Trăiască!
    Şi pe Socrate cu ce-l ajută reabilitarea?

    RăspundețiȘtergere
  2. Il ajuta tot asa de mult cum ii ajuta pe greci procesul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...şi economia de hârtie.
    :)
    Adevărat, singura concluzie pe care o tragem de pe urma acestei ştiri e: trăiască ciocolata şi de 3x ura!

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi zici că doar în California aş scăpa de voi, mmm?
    :))))))))
    Am râs în hohote.
    Păi, ia speriaţi-mă voi suficient cât să-mi vină chef de emigrare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Apoi Alaska, apoi un pol...doi! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Adică, vrei să zici că m-aţi urmări taman până-n în California???
    :)
    Cineva mi-a spus cândva: "Blue, eşti ca scaiul" şi m-am simţit oribil, aşa că nu mai zic ni'ca. Da' te-ai prins tu!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. ah, acum m-am liniştit!
      :))))))))))

      (Uof, am "odosit". Am avut o zi cumplit de agitată şi ...încă nu s-a terminat.)
      :(

      Ștergere
  8. În 25 mai 2012 pe Areopag a fost fifty-fifty, drept urmare Socrate achitat,
    așteptăm renașterea lui Pilat mai degrabă decât a doua venire a lui Isus! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Invi, pot să-ţi fac o rugăminte mai neobişnuită?
    Când îţi iei pijama roşie, să mi-o arăţi şi mie.
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi...Invi, de pijama vorbeam - doar de ea, da?
    :)))))))))))))
    (Că cine ştie ce idei năstruşnice îţi mai vin.)

    RăspundețiȘtergere
  11. Oboseala te indeamna la prostii! :)))) Pun pe blog pijamaua!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a deal!
      Să îmbraci blogul în pijama.
      :))
      Ce prostii, bre? Tu n-ai observat că fetele-s curioase?
      Adevărul e că n-am mai văzut de mult o pijama roşie.
      :))))))))))))))))))

      Ștergere
  12. Şi...Invi, eu numesc pijama, chiar pijamaua, dah?
    :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Scrie la randdddddddddddddd!
    Si pun si fes rosu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ho, ho, ho!
    Da' vezi să nu te apuce Crăciunul aşa, că poţi provoca confuzii.
    Barbă ai?
    Dacă ai, albeşte-o. Dacă n-ai, dă comandă să-ţi crească.
    Parcă văd că acum apare şi Rudolf, că simt că e prin preajmă...
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Da' de când umblă Moş Crăciun cu Gore înhămat la sanie?
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Da' ce-am făcut, bre, de mă tot sperii cu bau-bau?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  17. Da? "Acel" Gore?
    :(
    Invi, devii înspăimântător cu replicile astea. Abia ce mi-era şi mie puţin mai bine şi hop cu loviturile sub centură.
    Să vă fie clar, eu de la căpat n-o mai iau cu povestea asta. Mai bine mor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Aici e totul pe baza de umor, intelege si tu!!!! Offffffff!

    RăspundețiȘtergere
  19. Astea-s glume sovietice, Invi.
    Păi tu vorbeşti de funie în casa spânzuratului?
    Frumos o fi?

    RăspundețiȘtergere
  20. http://www.youtube.com/watch?v=5FHhDlIM0OU&feature=related
    Poftim de ia !

    RăspundețiȘtergere
  21. Teroristule!
    :))))))))
    Acu' cânţi despre vitriol în casa otrăvitului?

    RăspundețiȘtergere
  22. Îmi erai mai simpatic în pijamaua roşie şi cu gore înhămat la sanie!
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Vineeeeee fataaaaaaaa!
    :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. O să-ţi dau mielul, naşule. Că m-ai botezat.
    Pe mine -California, soră-mea e Argentina, frate-miu - Caracas, mama - Canada, tata - RiodeJaneiro...ce să facem, dacă naşul e absolvent de "comerţ exterior"?!

    RăspundețiȘtergere
  25. N-am, da' produc unul, dacă e musai!
    Ce nu fac eu pentru tine?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ca sa produci un var trebuie sa te mariti cu un unchi? :))))

    RăspundețiȘtergere
  27. :)))))))))))
    Şi ăla să zică că a fost făcut de-o mătuşă???
    :))
    Auzi, Invi, da' dacă fac unul din plastilină, nu-i bun?
    Ia gândeşte-te: costă mai puţin, se face mai repede, e "maleabil", consumă puţin, se întreţine uşor... Eventual îl ţii in frigider.

    RăspundețiȘtergere
  28. ma bucur sa va vad in forma :))), incet sa nu ajungeti la cutite :)) Blue tre sa nu mai fii asa sensibibila :p

    RăspundețiȘtergere
  29. Blue, in frigider tii doar ciocolata!
    Leo, Blue a dus cutitele la fier vechi, era super-oferta! :)))

    RăspundețiȘtergere
  30. Neah, în frigider ţin beutura! Ciocolata nu se păstrează, se consumă pe loc. Păi, vine apocalipsa pe nebăgate de seamă şi vrei să rămână ciocolata stingheră????
    Bre, Invi, astea-s chestii serioase, nu ne jucăm cu ele, dah?!
    :)

    RăspundețiȘtergere