luni, 19 septembrie 2011

Accident de ciocolata


O broscuta testoasa care transporta ciocolata se ciocneste, intr-o intersectie, cu un melc care-si transporta casa. Vine politia si o intreaba pe broscuta:
- Ce s-a intamplat?
- Nu stiu, totul s-a petrecut foarte repede!




40 de comentarii:

  1. Cat de sec si cat de amuzant in acelasi timp! Probabil ciocolata consumata pe ascuns de broscuta i-a dat energie, si saraca nu s-a mai putut opri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice!
    Melcul vitezoman s-a intersectat cu broscuţa Speedy. Ce carambol!!
    Şi pentru toate acestea, ciocolata e de vină!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Melcul n-a dat prioritate de ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Banditul!
    Şi ei nu prea i-au ţinut frânele din cauza încărcăturii de ciocolată!
    (mda, asta cu frânele mi se potriveşte, că nici mie nu mi-au ţinut astăzi anumite "frâne")
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Să pun discuri cu heavy metal sau cu...romica?!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    Cu scrijelică, mai degrabă!
    Solistul formaţiei "Doi coceni şi restu' paie".

    RăspundețiȘtergere
  7. Să-mi...placa de presiune de la ambreiaj, sau ce?!
    :))))))))
    Never!

    RăspundețiȘtergere
  8. 'tu-i frânele mamei sale de treabă!
    Pfiu! Tre'i să ies, să-mi fac un "duş" la creier, că am luat-o razna la greu!

    RăspundețiȘtergere
  9. (Dacă ai şti la ce mă gândesc, nu ţi-ar ajunge toate cartonaşele roşii din lume ca să mă penalizezi!)
    :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Stai, nu-i nimic nasol.
    :))
    Doar că mi-am impus să renunţ la genul acela de gânduri. Enervarea venea de la faptul că m-au lăsat "frânele".

    RăspundețiȘtergere
  11. Ia stai o clipă!
    Adică, dacă m-aş gândi la sex mi-ai da cartonaş roşu??!!
    De fapt, da, pentru "sex" mi-aş da şi eu cartonaş.
    Dar dacă m-aş gândi la "a face dragoste"?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Numai cand aud o femeie vorbind de dragoste si ma ia cu nervii de sus in jos si de jos in sus !
    Mai bine sex si cartonas rosu ! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sigur, e treaba ta şi departe de mine ideea să mă amestec în preferinţele tale. În fond, fiecare face cu viaţa şi intimitatea lui ceea ce doreşte.
    Eu, una, preferam să fac dragoste.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Scârţ!
    :))
    Dragoste! Fără ciocolată sau floare.

    RăspundețiȘtergere
  15. Un cititor neavizat ar putea crede că "negociem".
    :)))))
    Ce jenant!

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru că se află în eroare, nu-i aşa?!
    :))

    Eu am spus mai sus că "preferam" (verbul e la timpul trecut) pentru că se întâmpla pe vremea când iubeam (e condiţie obligatorie). Atunci avea sens distincţia dintre a face dragoste şi a face sex.
    :)
    De când am încetat să iubesc...am abandonat "cauza" din motive lesne de înţeles.

    RăspundețiȘtergere
  17. :)))))))))))
    Ştii, adevăratele pomeni se fac atunci când eşti în viaţă, deci...

    RăspundețiȘtergere
  18. Eşti...
    :)))))))))
    Da' ce facem aici, parastas dansant?!

    Bre, Invi, ce creatură te-a supărat pe tine aşa rău de eşti împotriva dragostei?!
    :(
    Păi, prin ea se realizează comuniunea cea mai frumoasă şi completă între un bărbat şi o femeie. Se iubesc cu sufletul şi cu trupul.

    E drept, eu am renunţat în plan personal la tot ce are leg cu partenerul, dar ideea de dragoste - aşa cum o văd eu, a rămas. Adică, am abandonat cauza, dar principiul a rămas şi mărturisesc că mă uit cu tristeţe la cei care trăiesc lucrurile acestea cu jumătate de măsură.
    Dar, mă rog, fiecare cu alegerile lui.

    RăspundețiȘtergere
  19. "pomana sexului", auzi la el!
    Asta-i de antologie!
    :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Io merg la nani.
    Pup un Invizibil sexos şi ţâfnos!
    (Cine-o fi acela?!)
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. Tu esti gunoierul sufletului , aduni tristetea tuturor ! Mama, ce le zic ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  22. :))
    Le zici ca din cărţi, nu alta!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Poate scriu una ! :)
    Fugi la somnnnn ! Noapte buna, albastrea !

    RăspundețiȘtergere
  24. Scrie şi dă şi lu' mandea una. Cu autograf!
    Noapte bună, Invi!

    RăspundețiȘtergere
  25. ce de vitezomani pe aici!:))
    gata !?ati trecut pe manele!?:)))))

    RăspundețiȘtergere