vineri, 24 iunie 2011

Viziuni de ciocolata


As vrea sa se asfalteze strazile cu ciocolata. Si trotuarele sa fie facute din biscuiti cu ciocolata. Si sa fie spalate cu lapte si gaurile plombate cu stafide si nuci. Pietonii sa circule doar daca sunt dotati cu lingurite. La intersectii sa fie fantani cu ciocolata. Pomii sa fie stropiti cu cacao, astfel incat tantarii sa ne faca perfuzii dulci. Masinile de pompieri sa aiba tunuri cu frisca. Sa se infiinteze politia ciocolatei si sa fie arestati toti cei care mananca sarat. Sa fie condamnati la munca in folosul comunitatii pe plantatiile cu bomboane. Uraaaaaaaaaaaa!!!!!!

44 de comentarii:

  1. Genial! La intersectii sa fie si capsuni, langa fantanile alea :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te bagi tu peste reforma mea ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Capsuni in tomberoane, daca vrei . :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce viziuni dulci ai ...pacat ca vor ramane doar la acest stadiu .

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa-ti faci un orasel pe masa din sufragerie asa cum l-am descris !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Se poate , insa te voi lasa pe tine sa il "desenezi "..:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmm cam da..dar sa nu fi gelos..iti voi da si tie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow:)
    Nu stiu daca mi-ar placea, dar e foarte imaginativ si mi-am amintit ca uneori cand ma uitam la un drum mai pietruit si noroios parea ca e ciocolata cu alune. Dar si farurile aprinse de la masini sau luminile colorate ale unui oras noaptea pot semana cu niste jeleuri si asa mai departe...
    Numai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiam eu ca mai sunt oameni care vad ciocolata peste tot !

    RăspundețiȘtergere
  10. ITi dai seaama ce peisaj ar fi?:X

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    Măcar un orăşel mic-mic să avem aşa! Să ne petrecem concediul acolo.

    Cre'că tre'i să luăm remediul "sepia". Conform tratatelor de homeopatie, ne cam încadrăm la schema respectivă. Eu, sigur!
    :))
    Depresivă, însingurată, cu manifestări neuroastenice, cu pistrui, poftă de ciocolată etc... sepia scrie pe mine! CH200
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mereu ne strici dispozitia cu termeni medicali !!!!
    Am glumit, nu fugi !
    O facem pe CLM postas in orasel !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce soarta cruda mi-ai rezervat mie si tuturor mancatorilor de saraturi si acrituri! Cata lipsa de toleranta!
    Si de ce iubitorilor de ciocolata nu trebuie sa le placa si gustul sarat?
    Amintesc de "Sarea in bucate". Iar la bere ce ciocolata e mai buna decat ceva sarat de crantanit??
    Protestez!! Am sa fac plangere pentru incalcarea drepturilor fundamentale ale omului! Pentru discriminarea celor care mananca si sarat. Vreau drepturi egale, nu un viitor rezervat de sclav al celor care mananca exclusiv ciocolata.
    Se incalca principiile democratiei. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Şi io am glumit!
    Dar "sepia" e de bine, să ştii! Oricum, muuuult mai de bine decât....altele.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Lasă Mircea, ţie-ţi facem un orăşel cu soacre. Le vom alege pe cele mai reprezentative exemplare, mă refer la acreală - desigur. Especially for you.
    :)))))))
    Hehe, parcă te văd după o săptămână cum ai să fugi direct la orăşelul de ciocolată!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tot ce pot face pentru Mircea este o celula spatioasa cu pat din ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  17. Şi punem să-l păzească nişte poliţişti care trag cu alune (sărate, ca să meargă berea).
    :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Păi...dacă m-aleg locuitorii, de ce nu?!
    :))
    Neah, prea multă bătaie de cap!

    RăspundețiȘtergere
  19. Atunci gunoier sef ,sa cureti ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  20. :)
    Apreciez oferta!
    Cre'că aş umbla în patru labe şi aş curăţa "asfaltul" cu limba.
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. Îţi dai seama ce reclamă mi-ai face?!
    Ar curge solicitările, valuri-valuri! De la primăria orăşelului de miere, oraşului de jeleu, a celui de turtă dulce... Poate şi de la Regatul unit al Îngheţatei
    :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Si mai ales de la spitalul de nebuni !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  23. :))
    Mmmmm, cre'că te înşeli!
    Ăia nu mai au locuri.

    RăspundețiȘtergere
  24. daca ar fi fantani arteziene cu vin ar fi un adevarat paradis :)

    RăspundețiȘtergere
  25. free pana o prind eu! :)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  26. exista si gazele de ciocolata in oraselul ala al tau!!?:D

    RăspundețiȘtergere
  27. Gradina zoo n-avem ! Iar tu intri cu pasaport, Leo !
    Mircea , buna idee ! Stiam ca ma pot baza pe tine ca sa distrugem tara ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  28. O cutie de praline pasaport, e bine?!;)

    RăspundețiȘtergere
  29. Aici nu se ia spagaaaa ! Lasi cutia sub ghiseu !

    RăspundețiȘtergere
  30. looool ce om!:))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  31. Noapte buna , Leo !
    Sa visezi oceane de cioco !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Noapte buna Cioco, multam pup dulce :* !

    RăspundețiȘtergere
  33. Adică cum,Leo? Dacă mă prinzi ce-ai de gând să-mi faci?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  34. :))) ...iti masor intensitatea culorii albastre ! :D

    RăspundețiȘtergere
  35. Parcă ai fi FOCA! Vrei să mă duci în laborator să-mi faci analize???
    Fuuuuug! Îmi iau zborul! N-ai să mai vezi picior de Blue prin zonă!
    :))
    Ce îngrozitoare ar fi o lume fără pic de albastru!
    Trist, nu?
    :(

    RăspundețiȘtergere