vineri, 17 iunie 2011

Unde se ajunge daca mancati ciocolata

Gandesc, deci exist.
Exist, deci mananc ciocolata.
Mananc ciocolata, deci sunt fericit.
Sunt fericit, deci sunt vesel.
Sunt vesel, deci nu sunt trist.
Nu sunt trist, deci cant ceva.
Cant ceva, deci sperii vecinii.
Sperii vecinii, deci voi avea dusmani.
Voi avea dusmani, deci inseamna ca am valoare.
Am valoare, deci lumea-i rea. (extras dintr-un hit de la o nunta)
Lumea-i rea, deci nu te ajuta nimenea. (licenta poetica)
Nu te ajuta nimenea, deci e criza.
E criza, deci jumatate tu-jumatate eu. 
Jumatate tu-jumatate eu, deci te vei supara.
Te vei supara, deci vei pleca.
Daca pleci...



41 de comentarii:

  1. IO!...veni,vidi...nu am ce "vici"(că nu sunt în senatul roman..deci ,am plecat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Plecăm?
    :)
    Hai, că s-au furat cam multe p-aici!

    RăspundețiȘtergere
  3. PS. Fă provizie de ciocolată! Îndeasă cât mai multă-n bagaje, ca s-avem pe drum.
    Să zică lumea c-am fugit în lume cu ciocolata copiilor.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa vad sfarsitul lumii, nu plec !

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci nu mai lansa mesaje d-astea care m-ating la corason şi-mi stârnesc amintiri pe care le-am sechestrat la mare adâncime.

    Bine că vrea el să vadă "sfârşitul lumii"!
    Şi dacă mai durează vreo 2000 de ani până atunci, ăăă?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sau te referi la sfârşitul meu? Sfârşitul (lui) Lumii???
    :)
    Noah, pentru acela nu-i nevoie să aştepţi chiar atât de mult.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne reincarnam si gata.
    Tu in ceva albastru.....exclus balena, eu in ceva invizibil ,sa zicem cameleon . :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da' ce-ai zice să ne reîncarnăm în vieţuitoare care aparţin aceleiaşi specii?
    Ai risca??
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte draguti purcelusii!
    Am avut cand eram mic !
    Ii alergam pana ma prindea scroafa !

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu înţeleg ce vrei să spui. De unde până unde concluzia că te fac porc?
    Sau crezi că mie mi-ar pica bine să fiu scroafă??

    RăspundețiȘtergere
  11. Glumeammmmm !
    Te vad o maimutica care face scandal tot timpul . :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)
    Bine, dresorule de maimuţele!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Daaaa, purceluşii sunt foarte drăguţi. Cel mai frumos le stă cu roşia în bot (nu aia Montana!) şi bine rumeniţi. Sunt fuoarteeee drăguţi aşa!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Merg să "scriez" o postare.
    :)
    Să fiţi cuminţei până vin că altfel vă tai de la raţia de ciocolată.
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Vezi sa nu te impiedici de o aluna !

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate de-un pistrui...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  17. :)
    M-am ruşinat. Acum sunt ca o sfeclă roşie cu câţiva pistrui.
    :)

    Mă răsfeţi, Ciocolatierule. Şi, ceea ce-i mai grav, e că începe să-mi placă.
    :)
    Destul că eram dependentă de ciocolată. Acum să devin dependentă şi de alinturile oferite ce Ciocolatier?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Tocmai le-am terminat pe luna iunie !

    RăspundețiȘtergere
  19. :)
    Bun! M-am liniştit.
    (Off, ce baftă am şi eu!!)

    RăspundețiȘtergere
  20. Tre'i să ies.
    :(

    O seară frumoasă, Cioco.
    Şi un pup dulce!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Hai c-am primit "învoire" să mai stau puţin.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  22. :))
    Răzgândăresc şi eu cum pot.

    RăspundețiȘtergere
  23. :))))
    Dacă mă mai alinţi o să cer "în braţe." Aşa fac copiii răsfăţaţi.

    RăspundețiȘtergere
  24. :))))))))))))))))
    Crezi?

    RăspundețiȘtergere
  25. Eşti tare simpatic când devii defensiv.
    Deşi, cred că o faci mai mult din plăcerea jocului, decât din alte motive.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  26. ...Şi de când s-a inventat fuga, eşti primul la bătaie, nu??!
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  27. Offf, cu "războinici" d-ăştia ca noi, ar da faliment fabricile de armament!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. Da. Şi acelea să fie "bomboane gumate moi", că să nu ne doară.
    :))
    Moamăăă, bătaie cu jeleuri! Îţi dai seama cum ar fi?
    :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  29. Repede, îmi dai tu de lucru!
    :))
    Nu că nu mi-ar plăcea, dar mă gândesc că mai productiv ar fi să rămân la sol şi să culeg "proiectilele".
    :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Am fugit, Cioco.
    Pup!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  31. Sa umbli cu o tinta pe spate !
    Noapte buna , Bluuuuuu !

    RăspundețiȘtergere
  32. ai avut dreptate..m-am întors!...e drept,cam târziu,dar cum "bazarul" pe unde am colindat nu oferea sortimente de ciocolată ca cele de pe aici,iată-mă!:)...

    RăspundețiȘtergere