duminică, 19 iunie 2011

Prezervative cu gust de ciocolata



No comment!!!!


42 de comentarii:

  1. pai cu siguranta noi baietii nu ar treb sa comentam ..doar ...

    FETELE AR TREBUI SA COMENTEZE

    RăspundețiȘtergere
  2. =))mai sunt si d-astea care incearca sa "mestece" caciuGUL :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut pervers!
    :))))
    Ciocolata a ajuns de râsul lumii! Se cere rapid un 2012, că nu se poate. Omul nu mai are ni'ca sfânt.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Măcar de ne-am întâlni, ca să scap de chinuri.
    :)
    Da' n-am eu bafta asta!
    Sau...am?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bre, da' acu' că veni vorba, ce program or fi avut fetele alea de au ajuns să facă carii??!
    Intensiv, nu glumă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mai termina cu fatalismul !!!!
    Treci pe ganduri bune !

    RăspundețiȘtergere
  7. :))
    Da. Şi doar nevasta lăptarului avea dantură perfectă.
    De unde deduc eu că infidelitatea produce carii.
    :)))))))))))
    Să-mi trăiască logica, că n-are egal!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Precizez, lipsa de sex duce la o dantura perfecta !

    RăspundețiȘtergere
  9. 2012?de ce iar vine sfarsitu lumii ?e clar iar o sa ma prinda dormind sau la antrenamente:))

    RăspundețiȘtergere
  10. De data asta cred ca iti da un beep !
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  11. -((-=))ai grija sa nu ma prinzi pe WC ..ca e grav nu am cum sa raspund :))si mai ales am de ales intre a te suna sau a ramane pe "tron"-=))

    RăspundețiȘtergere
  12. Sfarsitul lumii iti da bepp ,nu eu !

    RăspundețiȘtergere
  13. bai ma lasi cu sfarsitul lumii....... daia nu puteti dormi voi noaptea?!:)))))) cat despre prezervative cu ciocolata ...super misto , nu mai tre sa stric borcanul de Nutella!
    :))))))))))))))))))))))))) ;p


    cat despre carii ,lasa ca tre si dentistii nostri sa traiasca... ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Leonesse a fost geniala =))auzi NU MAI TREB SA STRICE BORCANU DE NUTELLA respect =))aveau parazitii o melodie dar nu mai stiu cum se numeste :-" ceva cu rupt din rai sau pana mea :-" hmmm \=))

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca prezervativul se umfla...nu inseamna ca are mai multa ciocolata . :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. bueyyyyyyyy , numa la prostii va sta capul si mintea aia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))perversilor!:D

    RăspundețiȘtergere
  17. nu ma simt , azi is nesimtita, deci nu ma lua tu cu galagia! :))))))) ;P pt.ca nu spui tu nimic ,asta nu inseamna ca nu ai o minte mai perversa decat a mea mai mult sau mai putin! problema e ca unii recunosc altii nu! na! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. nu imi plac bomboanele de nici o culoare! nu ma imbunezi cu bomboane la ora asta! ;) mai incearca.... :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cozonac nefacut de tine , deci bun, cu nuca !

    RăspundețiȘtergere
  20. pfffff,urasc cozonacul, mai bine strudel cu nuca! ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. uite asa.... daca ma duci aici ...mai stam de vb . ....


    http://www.youtube.com/watch?v=j1uebDLnNQU&feature=related

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. promit ca ma misc mai bine decat tipele din videoclip! ;p

    RăspundețiȘtergere
  23. ma duce...in alta viata! :)))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. lasa -ma mey cu dusul, dar ce eu is oarba ,oloaga tre sa ma duca el? , ce eu nu pot merge ?!nu tre sa ma duca el! ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. si plus ca vb. de cum ma imbunezi tu pe mine! :) deci.... astept... :)

    RăspundețiȘtergere
  26. eh , deja se schimba treaba! :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Observ că buna dispoziţie s-a păstrat la cote optime!
    :)
    Cioco, tre'i să te contrazic. Din premisele afişate rezultă doar că soţia lăptarului nu foloseşte prezervative cu ciocolată.
    Poate nu foloseşte deloc sau poate-s cu aromă de fructe. Sau de lapte. Poate au gust de friptură de pui sau de ciorbă de perişoare.
    (La ultimele variante de arome cred că oricine ar fi derutat. Cre'că nici nu mai ştii ce ţi se întâmplă: serveşti cina sau...??!!)
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu am fost, dar m-am "tratat".
    De fapt, ca să respectăm adevărul istoric, m-au lecuit alţii.
    :))
    Prin urmare, la mine epitetul e lipsit de sens.

    RăspundețiȘtergere