marți, 7 iunie 2011

Prajitura cu morcovi si ciocolata


Ingrediente:
- 4 oua
- 150 g zahar
- zahar vanilat
- 300 g morcovi rasi
- 150 g nuca taiata marunt
- 100 g faina
- praf de copt
- sare
- 100 g ciocolata de care va place
- zahar pudra


Se bat albusurile cu zaharul, apoi se adauga galbenusurile. Dupa ce se amesteca bine se adauga faina, zaharul vanilat, praful de copt, sarea, nuca,morcovii si ciocolata rasa. Se asaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se tine la cuptor 30 de minute. Dupa ce se raceste, se arunca pe deasupra zahar pudra. Pare destul de eco, nu? :)))))

35 de comentarii:

  1. Eu o să tai morcovii din reţetă.
    :))
    Ştiu eu de ce, nah!

    Ăăăă, altceva voiam să spun.

    Bună seara, Ciocolatierule.
    Ce mai faci? (Ştiu, prăjituri.)
    Altceva?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam sa-mi faci rating ! :)
    Ai taiat morcovii ca sa ramai blue . :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La felul în care i-am ciopârţit, mărunt-mărunt, cre'că avea altă semnificaţie!
    :))

    Doar pentru rating mă aşteptai?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca ai nevoie de atentie , afectiune, complimente si ...ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dap. Ca fiecare om. Sau, nu?
    :)
    Dar eu te întrebam dacă doar pentru rating m-aşteptai?
    :)))))))
    (azi sunt cam incomodă-n replici, recunosc. Noroc că o să plec în 5 min aşa că nu te plictisesc prea mult timp)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am glumit cu ratingul pentru ca l-ai adus ieri in discutie .
    Nu te asteptam pentru ca stiam ca o sa vii ! :))
    Nu te mai bosumfla ca o rosie care a fost respinsa de la bulion !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))))))
    Şi eu am glumit!
    Ce sigur eşti de efectul ciocolatei matale! Modestule!
    (Mda, sigur că veneam pentru o doză mică....mică...)

    Ce bulion că-s sos de chilli, nu alta!
    Sau ca o băutură acidulată, ţinută 24 ore la 30 gr C şi puternic agitată...
    :))))))))
    Glumesc. Pe cuv.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum o şterg din peisaj.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună midineaţa!
    Am revenit. Am impresia că prăjitura asta chiar e bună, serios.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Asteptam sa aiba cineva curaj si sa o faca !

    RăspundețiȘtergere
  11. :)
    Ciocolatierule, fugi la Julieta pe blog să vezi ce a postaaaaatttt!
    M-am topit mai ceva ca ciocolata la soare când am văzut moaca ăluia...
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, bre, e adorabil!
    :)
    Vreau şi io unul!

    RăspundețiȘtergere
  13. Oare cum să drăgăleşti arătarea aia mică şi urecheată şi ţepoasă şi...şi...fără să te răneşti?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  14. Il iei cu manusa pe care o folosesti la cuptor....si cu cealalta mana il gadili pe burta !

    RăspundețiȘtergere
  15. De pupat nu se pune problema, nu?
    Mai uşor ar fi să pup piaţa independenţei, cred...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Leo ,fiind pustoaica la 8-14 ani a avut animalute de casa cate o luna doua pana se puneau pe picioare , broaste testose de gradina ,arici gasiti de tata pe drum rataciti, sunt adorabili, foarte speriosi dar simpatici tare! si burtica e foarte moale si flufly :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Blue, tu esti cam pupacioasa din cate bag eu seama !
    Leo , tot pustoaica esti si acum !

    RăspundețiȘtergere
  18. daca vrei sa fii intepata ...incearca :)))))

    RăspundețiȘtergere
  19. nu sunt tot pustoaica!!!!! :P uratule!:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Cam...da! Doar când e vorba de puiuţi de animăluţe.

    Uite ce ascult eu acum:

    http://www.youtube.com/watch?v=i6oIXFEGmw8
    Mi-a făcut "poftă" moaca ăluia.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  21. apropo de praji Cioco , eu am papat de 3 ori prajitura din asta , e buna :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Leo, sunt convins ca tu ai mancat si serpi prajiti in ciocolata !
    Blue, asculta si asta http://www.youtube.com/watch?v=wXW8uzQx5Sk !

    RăspundețiȘtergere
  23. nu , dar esti pe aproape!:)))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. va urasc!!!!!! eu nu pot asculta muzica pe youtube ca se aude cu sincope....nu mere cum tre netul :((((((((((((((((((((((((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  25. Romania e pe locul 3 in lume la calitatea internetului !!!!
    Hai acasa !

    RăspundețiȘtergere
  26. il vezi Blue cat e de rau cu mine, auzi cica am mancat serpi prajiti in ciocolata!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. mai doua saptamani si vin acasa!!!!!!!!!!!!!aici trece timpul cu viteza melcului turbat ...adica sta pe loc! :((((((

    RăspundețiȘtergere
  28. Lasa ca si tu ne enervezi cu pralinele tale !

    RăspundețiȘtergere
  29. oh, insensibilule!:P eu imi imparteaseam placerea de a consuma praline cu voi si tu zici... ca va enervez!:(

    RăspundețiȘtergere
  30. gata , m-am suparat...imi strang jucariile si plec, noapte buna ,Blue pup, pe Cioco nu , ca e rau!:P

    RăspundețiȘtergere
  31. Neaţa!
    Cioco, ştiu cântecul şi-mi place.
    La mine au înnebunit teii...
    :)

    Leo, aşa-s băieţii, mai urâcioşi câteodată, dar le trece.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Salut...prea multi nebuni in jurul tau !!!!

    RăspundețiȘtergere