luni, 20 iunie 2011

Poezie contemporana - Semicosmar de ciocolata


Am visat cum un ecler
Ma alerga.
Pana cand crema a dat dovada de caracter
Si-l abandona.


Am visat ca eram la o masa cu o amandina,
Imi cerea o furculita.
Si-mi vorbea despre pralina
Ca-i crescuta cu lapte de oita.


Am visat ca am primit ciocolata,
Mos Craciun era suparat,
Ciocolata urma sa fie accizata...
De un guvernant castrat.





36 de comentarii:

  1. si sa iti raspund la comentariu tau de la postarea anterioara...difera cum vrea ciocolata cu ce gust:)) FRISCA , capsuni =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic să bem o ciorbă! Şi să rămânem la proză...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. sa fie ciorba de sub burta:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Se putea?!
    Copilu' vrei să faci carii?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. pai din cate stiu bluedisor=))nu noi folosim cauciucu cu gust de ciocolata=))...=)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Da' ce, după ciorba de suburtă te speli pe dinţi de fiecare dată?
    :)))))))))

    Gata! Am trecut să vă "văd" şi cum vizitele scurte sunt cele mai plăcute, mă retrag în plină glorie.
    :)
    V-am pupat pe portofel!

    RăspundețiȘtergere
  7. Colgate dual floor ! scrie pe voi! ia la spalat dintisorii! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Se întrece măsura când spun "v-am pupat pe portofel"??
    :)))
    Ai dreptate!
    Atunci, vă pup pe contul din bancă!
    (E mai bine aşa??!!)
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Numai sa nu aspiri locul pupat. :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Copilu* aduc zbiciul, sa vezi ce te executi la luat comanda! ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Blue sa te dai cu lipstik cu lipici , sa lipeasca tot!:)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca ma confunzi cu batranii care asculta de conducator ;))./te afli si tu printre ei ?leonesse?

    RăspundețiȘtergere
  13. eu sunt un spirit liber, nu ascult de nimeni si nimic si nu supun pe nimeni doar seduc prin felul meu de a fi , iti arat cum ai putea si tu trai sau ce ai putea avea , iti arat coltul meu , petecul meu liber de cer , sunt doar in trecere sezoniera prin viata oamenilor din jurul meu! ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. asa ar trebui sa fim cu totii... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. nimic nu este obligatoriu ... totul este optional! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cioco , daca nu ai ghicit inca eu ma iubesc si cu bune si cu rele, iubesc si animalul din mine! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. nu imi este rusine cu el, il accept il iubesc,face parte din mine, e intunericul din mine, insa daca il iubesc il pot transforma :)

    RăspundețiȘtergere
  18. ar trebui sa incerci si tu, nu ti-ar strica sa te iubesti un pic mai mult!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. cum vrei sa fii stimat,respectat de altii cand nici tu nu te respecti pe tine insuti?!

    RăspundețiȘtergere
  20. nu ma cert, fac filosofie :),dar vad ca nu am cu cine ...am plecat , ma car la somn! somn usor Copilu*,Cioco cred ca a adormit deja!:) puuup , Puup si Blue;*

    RăspundețiȘtergere
  21. Vrea sa ne aduca pe calea cea buna !
    Noapte buna, Leo!

    RăspundețiȘtergere
  22. hihihi dragutz...o seara frumoasa..:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Multumesc, e deja noapte...
    Sa visezi versuri ! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Uite o idee pentru prima zi in care n-ai subiect:

    http://www.stylereport.ro/gourmet/primul-site-facut-integral-din-ciocolata

    Stirea am auzit-o intai la radio Actualitati.

    RăspundețiȘtergere
  25. dupa postarile astea mereu fug la cofetarie:))

    RăspundețiȘtergere
  26. Zaraza, multumesc pentru idee!
    Karina, grabeste-te foarte incet ! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. vai mie :| ce dulce.
    cata ciocolataaaa =p~

    RăspundețiȘtergere