joi, 2 iunie 2011

Pisica care ne canta despre ciocolata


Ieri a fost ziua plozilor, azi este ziua pisicutelor! Daca mergeam cu pisica asta la Eurovision eram castigatori de departe! Miauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

23 de comentarii:

  1. Să plouă cu ciocolată??
    Da, de acord, dar să avem jgheaburi şi burlane bune, ca s-o putem strânge ca pe apa de ploaie.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un spirit economic ceva de speriat !

    RăspundețiȘtergere
  3. Când e vorba de ciocolată????!!
    Păi, te mai îndoiai de asta????
    Văleu!! Nicio picătură nu tre'i să se piardă!

    Da' matale ai uitat deja de preconizata afacere cu ciocolată la halbă?
    Off!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da. Cu condiţia să fie vorba de ciocolată la halbă.
    Şi cogniac-canoe ar merge! (A se înţelege că vorbesc de ciocolata cu rom)
    :)))))
    :P

    RăspundețiȘtergere
  5. hai că l-am românizat! cognac-canoie, voiam să scriu.
    Scuze.

    RăspundețiȘtergere
  6. Rom cu ciocolata , eu asa te banuiesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. :P
    Cine-i romul şi cine-i ciocolata?
    (ce întrebări absurde mai pun şi eu!)
    Eu sunt ciocolataaaaaa! Tu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt lichiorul care te invaluie !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cre'că e mişto să fii lichior în ţara orbilor!
    :))
    Adică, vrei să spui că tu eşti băutura ameţitoare şi fină care-mi suceşte mintea, ăăă?
    Şi o spui în public?!
    Eşti curajos, tre'i să recunosc.
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ma refeream la ciocolata , obsesila !

    RăspundețiȘtergere
  11. Din ce-ai spus acum reiese că ciocolata n-are minte. (deşi o personificasem!)
    Sunt dezamăgită şi protestez în numele ciocolatei!
    :))

    Şi se spune "obseseseseilă", că e recurentă.
    :))

    Lăsând gluma, spune-mi şi mie dacă ştii, Ciocolatierule, de ce se sperie "lumea" de textele mele?
    :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Pentru ca femeile scriu din viata, nu din imaginatie.
    Iar viata e trista .
    :)
    Poate fi o explicatie .

    RăspundețiȘtergere
  13. E o posibilitate, iar tu eşti un om inteligent! Îţi mulţumesc pentru răspuns.
    >:D<

    Ţie pot să-ţi explic...
    1. Când scriu, iau din viaţă un element oarecare, îl decupez din contextul său şi îl aplic pe un altul construit de mine. Schimb orice, de la aspect la relaţii, modific şi transform totul până exprimă starea pe care doresc s-o împărtăşesc prin textul respectiv.
    2. Tocmai pentru că viaţa e tristă, încerc s-o fac mai frumoasă prin intermediul poveştilor. Asta e cu totul altceva decât să m-aştept ca povestea să se transfere aidoma, în viaţă. Sunt totuşi o femeie realistă.
    3. Iubesc oamenii, sufletele lor. În fiecare găsesc un sâmbure de lumină, dar e aberant ca cineva să creadă că m-aş "cupla" cu cei care ar semăna cu personajele mele!!
    Offf!

    RăspundețiȘtergere
  14. Şi singurul lucru care mă supără foarte tare e minciuna.
    De fapt, e cam singura aşteptare faţă de ceilalţi: să fie sinceri.

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca oamenii ar spune adevarul si numai adevarul , doar pentru o zi...ar fi numai razboaie !

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu.
    Dacă ar spune adevărul multe suferinţe ar fi evitate.
    Războaiele s-ar stârni din pricina orgoliului, nu al adevărului.

    RăspundețiȘtergere
  17. "nu A adevărului", voiam să scriu.

    RăspundețiȘtergere
  18. Tu pui prea mult la inima parerea celorlalti.

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, poate!
    În lumea de cacao în care ne ducem existenţa, nu-i de mirare că mă afectează neplăcut faptul că ajung şi eu să provoc nefericirea celorlalţi. Mai ales că sunt lipsită de astfel de intenţii.

    Acum ies, că pic de somn şi mâine am o zi aglomerată.

    Somn uşor şi vise plăcute, Ciocolatierule!
    >:D<
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  20. la mine ploua cu Mon Chery! ;) buna strainilor! :)

    RăspundețiȘtergere