marți, 14 iunie 2011

Nu doar noi mancam ciocolata





Lupul prinde o iepuroaica.
- Draga mea, azi e 8 martie, te las sa alegi, ciocolata cu lapte sau cu alune?
- Stiam eu ca esti un cavaler! Vreau cu lapte!
- Iepure cu ciocolata cu lapte, e reteta mea favorita!


Cum bate o ciocanitoare ahtiata dupa ciocolata?
- Cioco, cioco!


Boul discuta cu vaca.
- Fa, vaco, de cand faci reclama la Milka te-ai smecherit, nu mai ai grija de mine si nici de vitelul din grajd. L-am facut doar eu? Mama degenerata ce esti!
- Dragul meu boufriend, m-am emancipat, sunt vaca de oras, mama e impresarul meu si am semnat un contract cu McDonald's, le dau direct lor ciocolata cu lapte.
- Draga mea, am vorbit cu ma-ta, era in drum spre abator, si mi-a zis sa-ti transmit ca McDonald's a facut contract cu voi pentru carne, nu pentru ciocolata.







17 comentarii:

  1. pai normal ca si altii mananca.... egoistule! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Adie un vânticel de frustrare, sau doar mi se pare mie?!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Vanticelul care nu ridica fustele !
    Leo , 3 flotari pedeapsa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Decent şi elevat vânticelul acesta.
    :)

    Da, Leo, fă 3 flotări logice.În gând, desigur!
    Şi gata, ai scăpat! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu , nene , flotari adevarate , cu barbia pe prajituri !

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) acum te-ai apucat si de bancuri cu cioco???
    de ce ma mai mir oare....
    bancuri cu retete de renuntare la cioco nu ai?

    RăspundețiȘtergere
  7. auzi cam ai pretentii cu flotariile alea,daca faci tu spagatul fac si eu 3 flotari;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si cartonas galben pentru impertinenta !

    RăspundețiȘtergere
  9. cine vb. ....eu in locul tau as tacea! :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. eh,daca spagatul e greu atunci ia inoada coada la o cireasa numai cu dintii si limba sa te vad.... eu pot!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. vezi ca tre sa scoti si timp :30 de secunde :D

    RăspundețiȘtergere
  12. pai daca tu ma pui sa fac flotari, eu de ce nu ti-as da de lucru?!ce crezi ca tu esti mai cu mot???? sau scutit de medic?????:)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. La somn , Leo !
    Vin si eu sa te invelesc !

    RăspundețiȘtergere
  14. :)))))))))))))))))cu ciocolata fierbinte ??????????!!!!!!!!:)))))))))))))))))somn usor ,pup Cioco :* :)

    RăspundețiȘtergere