miercuri, 22 iunie 2011

Mesaje de ciocolata


M-am gandit sa va dau cateva idei pentru aniversari, cam ce sa scrieti pe un tort de ciocolata facut cadou:
Ziua amantei - Pana cand sotia ne va desparti
Ziua soacrei - Ca sa nu imi mai mananci zilele
Ziua unei blonde - Taie o felie subtire, apoi mananca
Ziua unui nebun - Nu are valium
Ziua unui basist - Linge-l
Ziua unui genist - Nu dezamorsa lumanarile
Ziua unui manelist - Sa moara dusmanii tai


Ps. La sugestia cititorului Mircea...
Ziua sotiei - Nu uita sa speli vasele





46 de comentarii:

  1. Parca lipseste ziua sotiei. Si tocmai ziua amantei e cea mai faina. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Acum nu-mi mai e teama de ziua sotiei... :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa vezi tu dupa ce pui mesajul asta !Ascunde polonicul !

    RăspundețiȘtergere
  4. cata imaginatie pentru mesajele astea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ziua sotului: SUNT CU ALTUL...P.S. sa ai grija de copii!;)

    RăspundețiȘtergere
  6. depinde de intelegerea din noaptea nuntii! ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare Leonesse! Sau... nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. iubesc ciocolata...... frumos blog..hai si pe la mine http://petaledelotus.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare. Dar tu ?? Ce mesaj ai folosit ?? :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am folosit o cutiuta si petale de trandafiri...si in cutiuta era un bilet : Nu uita sa iei paine !
    Rosiuta, te-am vizitat !

    RăspundețiȘtergere
  11. Aha .. ai mers la feeling :).Ambalajul a indulcit mesajul :) . Esti bun ..ce mai :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai bine paine decat inel, e criza !

    RăspundețiȘtergere
  13. :))) Nu neaparat ..inelul este un mod de...hmm conteaza mai mult ce este in spatele inelului :)

    Si ce ai gasit in vizita ??

    RăspundețiȘtergere
  14. E si rosiuta la debut, cauta cititori !
    N-a cumparat !

    RăspundețiȘtergere
  15. daca nu ii lasa-i mesaj ,cumpara! ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ea cauta cititori ..asta am inteles , insa tu ...tu ai gasit ceva ??? :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce v-am povestit era dintr-un scheci scris de mine ! Inca n-am incercat in realitate . Cred ca voi lua cateva pe spinare !

    RăspundețiȘtergere
  18. Opa...sinceritate ! Frumos .. esti iertat :P Clar trebuie sa ma gandesc serios sa te "manageriez" :P si sa scoti aceea carte :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Ca sa ai succes la femei trebuie sa ai macar un drac bun .
    Cititi drac invers. :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Invi,data viitoare nu te mai credem ... :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu sunt! Serios ,acum ..chiar cred ca ai talent!

    RăspundețiȘtergere
  22. Leo, sa inteleg ca pana acum ai crezut in invizibili ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  23. Ehhh ...si tu acum , am zis ca nu se observa ..si am vrut sa ma ..scot :)

    RăspundețiȘtergere
  24. da ... am crezut in Luceafarul de seara!;) Zburator cu negre plete !:)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  25. dont be! coltii mei doar stau la panda!;)

    RăspundețiȘtergere
  26. :)
    Te salut, man!
    Inspirate din flora si fauna Romaniei!
    :))
    Tare!

    RăspundețiȘtergere
  27. Simtul umorului ne mai tine in viata . :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Norocul nostru cu umorul!:p

    RăspundețiȘtergere
  29. Grecii sunt lenesi si razboinici, noi suntem lenesi cu umor !

    RăspundețiȘtergere
  30. Pup Invizibil cu buze invizibile! ;)noapte buna! ;*

    RăspundețiȘtergere
  31. Ziua unui politist: desenati un sens giratoriu pe tort. Il salvati de la kilogramele in plus...

    RăspundețiȘtergere