sâmbătă, 11 iunie 2011

Luan Santana - Chocolate



Cat de fericite erau fetele! Asa e cand faci injectii cu ciocolata!

23 de comentarii:

  1. bre , eu nu pot sa vizionez nici un videoclip din ce postezi tu...:( .... eu sunt fericita si fara ciocolata, daca imi mai dai si ciocolata o iau razna de tot! :))))))))))))))))))))))))


    imi plac diamantele ....in loc de lacrimi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. aham, la anul si la multi ani mere videoclipul !:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti singura femeie pe care o cunosc careia ii plac diamantele ! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, daaaaa!
    Serios mi-a plăcut. Şi muzichia, iar de ciocolată nici nu se mai pune problema.
    :)
    Danke, Cioco!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cioco, am trait trista experienta cand am cerut dragoste ,si am primit in schimb diamante si rubine !:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  6. am descoperit ca diamantele si rubinele nu au nici o valoare in cazul meu!:(

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu placere, Blueee !
    Asa oropsita ca Leo mai rar !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasa ca vine si dragostea tip-til tip-til....

    RăspundețiȘtergere
  9. Invizibile, te rog sa scrii cu proxima ocazie un eseu despre binefacerile mastilor (cosmetice desigur) de ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Invizibilule sa iti raspund la comentariu tau anterior...pai noi daca mergem in CL noi o sa mergem pe spatele nostru nu ca altii ..pe spatele lu ceausescu .,,,,,,,,,ce o sa fiu fericit cand fac acum 18 dar iti dai seama ce o sa fiu atunci =))3 zile si 3 nopti la spital de fericire=))

    RăspundețiȘtergere
  11. Vin personal sa-ti bag ciocolata in vena ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. :))haha oi du tri START

    App am auzit ca ti-ai luat "ciocolata" decapotat ...si ai avut o conv cu blue=))

    Blue il intreaba : DC NU O ACOPERI ?

    Inviziblu raspund: e electrica dracia se consuma bateria si in spate tin tarafuuuuu ca sa nu se puna prafuu \:d/

    RăspundețiȘtergere
  13. Copilu* compozitor te facem! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. melodia de la in puii mei cand il imita bendeac pe salam :D

    RăspundețiȘtergere
  15. In traducere " N-am da-mi tu " . :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. si daca nu am nici eu?! :p

    RăspundețiȘtergere
  17. si tu esti sasha inbizibil...

    RăspundețiȘtergere