miercuri, 29 iunie 2011

Ciocolata nu a putut salva gogoasa infuriata


Franciza clujeana a lantului de gogoserii infuriate a fost declarata falimentara de tribunalul din Cluj. Cele 3 gogoserii au fost scoase la licitatie si vandute din cauza datoriilor. Ardelenii se misca mai incet prin criza si pana ajung ei la gogoserie ... La Cluj iubitele nu cer gogosi asa de des, pe ele le cuceresti cu o bucata de slana, iar daca vrei sa ai o seara romantica trebuie sa te duci cu palinka in loc de sampanie. Ciocolata a facut si ea tot ce a putut, dar nu a putut salva Gogoasa Infuriata. Adio, gogoasa cu ciocolata! Te vom iubi mereu!

52 de comentarii:

  1. Prea tare ..auzi seara romantica cu palinka :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa pai este normal ca biata ciocolata nu a putut salva gogoasa ... nu vezi si tu cat de infuriata este :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O gogoasa ...doua gogosi ...gen feminin ..predispusa la infuriere fara motiv !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai mai rautate ... lasa ca nici cu voi barbatii nu imi este rusine :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cand te gandesti ce bani s-au scos din gogoserii...Pe vremea lui Ceausescu erau adevarati capitalisti cei care se ocupau cu afaceri din astea. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt neconsolată!
    Aşa veste proastă, nici că m-aşteptam.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi , totul e relativ .
    Blue, acum ai sansa sa faci gogosi in casa !

    RăspundețiȘtergere
  8. Corect Invi , facem gogosi de casa ! eu le fac cu ardei iute ... doritori? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. chematil pe chuck norris...

    RăspundețiȘtergere
  10. nu il suport pe chuck noris ....

    RăspundețiȘtergere
  11. Poate să spun gogoşi!
    :))))
    Nope!
    De făcut aş putea să fac. Am o reţetă mişto care produce rapid gogoşele de cea mai faină calitate.
    N-o ştiu pe dinafară, dar are în compoziţie iaurt şi sifon. Se ia compoziţia cu linguriţa şi se pune în uleiul încins. Apar gogoşelele şi creeeesc şi se umflă...ca baloanele!
    Apoi le tăvăleşti cu neruşinare prin zahăr vanilat şi le papi calde.
    Mmmm, ce poftă mi-ai făcut!!!!

    Vezi că eu când mă gândesc la un fel de mâncare, am toate simţurile active. Şi atunci simt şi gustul şi parfumul şi textura...tot. Şi mă terorizează pofta!

    :))

    RăspundețiȘtergere
  12. cheama si tu pe alcineva ....

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu ardei iute??! Voi revoluţionaţi domeniul gogoşilor!
    Noah,bine. Dacă nu-s cu Andrei iute, atunci...cre'că merg.
    :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. mie imi plac alea Blue , in alta parte se numesc Quarkini sunt bune si cu branza dulce ,si sunt delicioase ... eu le gasesc dupa miros daca se fac undeva in apropierea mea :))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Blue , facem gogosi ? ... facem poza si ii aratam dupa la Invi sa moara de pofta :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  16. La Invi cred ca ii ploua deja in gura de pofta ! :)))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa enervam vecinii cu miros de gogosi !

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, pot fi făcute şi cu brânză dulce.
    Mie cel mai frumos mi-au ieşit cu iaurt.

    Sunt "dulciurile" cele mai uşor de făcut atunci când familionul cere rapid ceva bun.
    Că nu le prăjeşti câte una, ca pe clătite. Da' cam papă ulei...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  19. eu pot sa ma laud ca mi-am omorat de pofta un bun prieten care se inbolnavise si a trebuit sa stea o luna in casa , l-am terorizat pe omul ala in fiecare zi cu diferite fructe si mancaruri .... si el bineinteles a terorizat-o pe mama sa ... :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. dap papa ulei dar sunt super bune!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Facem, bre, dar de ce să-i facem poftă, săracul om???!!!
    Bre, Leo, ce-ai cu el???
    :((
    Invi dacă mă apucă hărnicia şi fac iar tu locuieşti în Bucureşti, chem curierul şi-ţi trimit o pungă! Serios.
    Poţi să le pui dulceaţă şi smântână deasupra şi să le papi ca pe papanaşi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  22. nu mai vad mmmm -ul de pofta~!:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Mda, cre'că merg să caut reţeta.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  24. un prieten s-a oferit sa imi trimita piersici de casa tocmai de la 900 de km prin curierat rapid ..... asa ca Blue , apuca-te!:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  25. ia sa o si postezi Blue ca poate a ta e mai faina !:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Leo are prieteni bogatani !
    Blue , multumesc pentru gandurile bune ! :))

    RăspundețiȘtergere
  27. bre am primit dulceata de trandafir de casa tot de la 900 de km ! timp de un an de zile ... m-am indragostit de dulceata de trandafir si acum mai am un borcanel micut ... nu stiu de ce oamenii tot au tendinta sa imi trimita fel si fel de chestii ...:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  28. Blue , vii cu reteta aia ?!!!!!????? :)

    RăspundețiȘtergere
  29. O caut bre, că am un pogon de reţete şi n-am mai făcut de mult. Aş putea s-o dau din memorie, dar dacă nu-mi amintesc tot şi vă spun bazaconii?!
    offf, mai caut!


    N-ai de ce, Invi. Şi eu sunt pofticioasă şi ştiu ce nasol e să... Odată am şi leşinat din cauza asta.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  30. Leo, poate arati intr-un anumit fel si lumea vrea sa te cucereasca cu ce se poate ! Vrem poze !
    Blue, lesinata mica , parca te vad in bucatarie cu coif si cutit pe post de sabie ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. :P
    :)))))))))))))

    Am leşinat în afara casei, bre, după ce am văzut un muncitor în construcţii cum păpa un corn proaspăt şi sorbea dintr-o sticlă de sana.
    :))
    La momentul acela n-aveam niciun sfanţ în buzunar. Şi mi-era şi o sfântă de foame, că nu vedeam în faţa ochilor.
    Am făcut eu recensământul buzunarelor, dar...nimic. Aşa că am înghiţit în sec şi am urcat în autobuz să merg acasă. Apoi, în autobuz mi s-a rupt filmul.
    Când m-am trezit stăteam pe bordură şi o tanti miloasă mă stopea cu apă. Era cea care mă coborâse târâş probabil, din autobuz şi mă aşezase pe bordură.
    Mi-a fost ruşine să-i spun ce mi se întâmplase.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Aoleoooo .... at . nu iti mai facem pofta !
    :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Bre, tot nu găsesc reţeta dar o s-o fac eu din memorie şi după ce văd cum iese din amintire, v-o dau şi vouă.
    Oricum e relativ simplu: iaurt, ouă, praf de copt sau 1/2 linguriţă bicarbonat, arome, un praf de sare şi făină cât cere ca să iasă o cocă moale pe care o iei cu linguriţa şi o pui în ulei încins. Se prăjesc mai bine în tuci, decât în tigaie.
    Eu o să pun un pahar mare de iaurt, vreo 4-5 ouă (sper să ajungă!) un praf de copt stins în sifon, zahăr vanilat, un praf de sare şi făina. O să văz dacă nu iese bine şi o să ajustez, apoi vă spui şi vouă.
    Deh, au trecut ceva ani de când n-am mai făcut!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  34. nu il suporti pe chuck norris?pai atunci inseamna ca nu l-ai intalnit =))

    "nu sa gasit femeia perfecta..doar femeia care nu la intalnit pe chuck"=))

    RăspundețiȘtergere
  35. Vaaai ce pacat....mi-era asa draga gogoasa infuriata, era asa de buna...Se vede ca tot ce e romanesc trebuie sa dispara de pe piata, sa importam totul ca prostii. E o scoala treaba asta, nu vezi?
    Invi?:))

    RăspundețiȘtergere
  36. Bre, Leo, am povestit întâmplarea cu pricina ca să înţelegi de ce am reacţionat aşa când ai propus să glumim cu Invi.
    :)
    Acu' nu că Invi nu şi-ar permite o gogoaşă, dar eu, ca stan-păţitu' care sunt, mă cam abţin de la glume d'astea.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Da, Invi, e posibil. Dacă cornuleţ=glicemie.
    :))
    Că mi-era şi foame, dar tot timpul m-a urmărit imaginea omului acela care mânca aşa cu o poftă şi cu o satisfacţie gastronomică, că şi acu' când îmi amintesc, salivez la fel de mult.
    :))
    Bietul om, ce-o sughiţa el! Habar-n-are ce personaj principal a ajuns să fie în această istorie.
    :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  38. Juli , conspiratia mondiala ne omoara gogosile ! :)
    Blue, fa niste gogosi invizibile si gata !

    RăspundețiȘtergere
  39. Pe care să vii tu să le papi fiindcă, nu-i aşa?, cine poate mânca gogoşi invizibile decât un om invizibil.
    Te-ai scos!
    Hai, că eşti simpatic!!!
    Tărăşenia începe să semene cu "hainele cele noi ale împăratului".
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  40. si de prin Bucuresti au disparut, am mai vazut prin parcuri d'alea mici. Trist!

    RăspundețiȘtergere
  41. Leo , sa nu te absoarba acolo !
    Cccris, e criza, oamenii dau bani pe lucrurile de baza , fara gogosi putem trai .

    RăspundețiȘtergere
  42. stiu. ne conduc "aia" asa ca o ducem bine :(

    RăspundețiȘtergere
  43. Aia au fost votati de unii dintre cetatenii nostri cu creierul stafidit !

    RăspundețiȘtergere
  44. mai bine tac sa nu-i supar pe fanii lor :)) ca nu se stie cat mai stau pe sus ;)

    RăspundețiȘtergere