luni, 6 iunie 2011

Filosofie si ciocolata


Ma gandesc la ciocolata, deci exist.
Mananc ciocolata pentru a trai, nu traiesc pentru a manca ciocolata.
Nu-mi dati sfaturi despre ciocolata, stiu sa gresesc si singur!
Daca ciocolata nu e, nimic nu e.
Un barbat care vorbeste cu o femeie in timp ce mananca ciocolata, inseamna ca nu acorda suficienta atentie ciocolatei.
E usor sa te lasi de ciocolata, am facut-o de sute de ori!
Femeile impart cu noi placerea, ne dubleaza problemele si ne tripleaza cheltuielile...si cu ciocolata!



52 de comentarii:

  1. Aici totul se învârte în jurul ciocolatei.
    L'ombelico del mondo e o pralină?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Alta, acum!Adică eu îs o pralină?
    Sună frumos şi...riscant. Pe căldura pot să mă topesc cu uşurinţă.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Important e să nu fluieri sau să claxonezi, că nu răspund!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sau o lămureşte în privinţa mitocăniei unora.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. acum nu mai existi, am venit EU, asa ca ...a ramas loc foarte putin si pentru tine, deci EU SUNT,EXIST...tu mai poti astepta :))))))))))))))))))))))))))))) :P, ce claxoane bre, poti striga , claxona pana iti intepeneste gura sau claxonul , o femeie adevarata nu intoarce niciodata capul si nici nu raspunde la astfel de apelari ;)buna la toata lumea , pup Blue , Cioco azi pap praline cu crema de lapte si piersici :D,asta in loc de ~buna ziua!~:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Leo , sa nu intorci capul nici cand te claxoneaza cand treci pe rosu ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Leo , nu trece pe rosu!:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  8. se intampla ca movul deschis pastel(mai mult spre albastru)sa fie una dintre culorile mele preferate :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. ja ja! sofort!:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Leo, sunt prea multe concordanţe la preferinţele noastre!
    Deci, să recapitulăm: ciocolata, albastrul cu un pic de mov, nu răspundem la provocări mitocăneşti, iubim şi iertăm mult, până ni se pun piticii şi atunci "adio, mamă!" - l-am halit pe infractor, ne place libertatea la nebunie, parfumurile şi pantofii.
    Măi, tu eşti eu şi eu sunt tu??!
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. parfum J*adore ! si Coco Chanel Mademoiselle!??????:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. inebuneste Ciocolatierul cand vede despre ce vb! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))o ia razna cu noi, incet dar sigur!:))))))))))):P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ahhhhhhhhhhhhhhh! (sunt în extaz când vorbesc de parfumuri!)
    Very Irresistible
    Ricci Ricci
    L'eau d'Issey
    Aqua di Gio
    Envy (cel verde!)
    şi...Offf, sunt multe!
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ţie care-ţi plac, Ciocolatierule?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Da' de ce?
    Că eu folosesc parfumurile din motive de nas ultra-sensibil. Ca să mă anesteziez la mirosurile din jurul meu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Şi mi le cumpăr singură, asta ca să nu vă faceţi nu'ş ce idei.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Şi mie-mi place J'adore, dar e prea puternic şi mă ameţeşte. Aroma îmi place, dar e prea intens şi nu-l suport.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  18. si imi mai place ceva ce nu se mai face...Orhidee de la Y.R..... :(((((((((((((((((((((((((((( mai am doar sticluta goala.....dar si acum miroase.... :(((((

    RăspundețiȘtergere
  19. sau Hermes cu Merveilles :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. gata Cioco, nu mai vb . despre parfumuri, revenim la femei vizavi barbati :P

    RăspundețiȘtergere
  21. :)
    Nope. Pe mine a încetat să mă mai intereseze subiectul femei vs bărbaţi. Mi s-a luat! La gară cu ei!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  22. :))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  23. care din ele ,Cioco?????????

    RăspundețiȘtergere
  24. Mişto! Te pupă Blue! Şi o să cumpăr un Joop să ţi-l ofer cu prima ocazie.
    :)
    Bre, Leo, de ce spui tu că Ciocolatierul nostru ar fi aşa-şi-pe-dincolo??!
    Uite, bre, că e supercalifragilistic!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  25. De ce, la bărbaţi sunt mai multe de Joop?
    Eu nu mă pricep la aromele pentru domni.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  26. nu am spus asa ceva :)....nici eu ...am cautat pe Google :)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  27. http://www.okazii.ro/catalog/54018883/joop-joop-homme-75-ml-deo-stift-pentru-barbati.html
    Asta eee !
    Blue, potoleste-te cu cumparatul, e criza !

    RăspundețiȘtergere
  28. Păi ăla e deodorant, nu parfum!
    :)
    Ei, stai că nu chiar acum, că stau prost dpdv financiar. Dar cred că o să ne mai împărtăşim din ciocolata de aici pentru o vreme, aşa că sper să mă redresez şi să mă pot ţine de promisiune.
    :P

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu zic sa te potolesti cu darurile catre invizibili.
    Altfel, o incurci !

    RăspundețiȘtergere
  30. De ce, devin vizibili?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu iau daruri nici macar de la greci ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. Bine. Cum vrei.
    :)
    Da' să ştii că n-am cum să-ţi pun parfumul într-un cal. Fie el din lemn.
    :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  33. Ar trebui sa-ti faci un calut din ala care te leagana !

    RăspundețiȘtergere
  34. mai am destul până să dau în mintea copiilor.
    :)
    Pentru moment prefer să mă legăne altcineva decât un căluţ din lemn.
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  35. nu te lega de elefantei, ca eu ador elefanteii!!! am obsesie cu elefanteii,am o gramada de elefantei bibelouri acasa! asa ca ssshhhhh!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. hai , gata la somn cu voi, noapte buna, somn usor sapte purici pe un picior si unul dupa ureche ca sa fie cu pereche! ;)pup Blue si Cioco:*

    RăspundețiȘtergere
  37. Interesanta filosofie ...iar poza este delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Intradevar ..numai si numai adevaruri ,doar acesta este farmecul ciocolatei ..:)

    RăspundețiȘtergere
  39. da ce filozof avem aici..frumos spus

    RăspundețiȘtergere