joi, 30 iunie 2011

Femeia - Mic dictionar de ciocolata



Vreau doua prajituri - vrea patru
Esti dulce - vrea o rochita
Vine mama sa ne faca cozonac - o sa vezi tu pe dracu'
Esti delicios - deja cardul tau nu se simte bine
Vreau ciocolata - vrea ciocolata, prajituri, tort
Vreau rochie de mireasa plus tort cu 3 etaje - vrea rochie de mireasa plus inel cu 3 pietre pretioase
O sa-ti fac tort de ziua ta - chiar crezi? 



95 de comentarii:

  1. Scepticule, pesimistule şi misoginule!
    Ştii tu că asta se ascunde în spatele acelor cuvinte??
    Dacă ai fi la îndemână te-aş ciufuli şi înghionti o leacă, ca să te pedepsesc pentru...

    Ha! Şi te mai întrebi de ce nu treci de preselecţie!!!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi că veni vorba, nu mai vezi tu gogoşi calde prea curând!
    :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. prezent! deci ,daca iti spun ca te ador stii nu ce inseamna ?!...capul tau pe o tavitza de argint /aur dupa preferinte :D

    P.S. nesuferit mic ai la mine raspuns :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi?!!
    Ai fi putut să faci o mutriţă spăşită şi poate primeai pace şi gogoşi. Aşa...niet!
    :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Biii, tu chiar crezi ce ai scris acolo????
    O_o (asta înseamnă că am făcut ochii cât cepele)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred tot, dar 102 % tot e adevarat !

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi nu ca să "te felicit"!!!
    :)))
    (Aşa că te-ai împiedica degeaba.)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciocolatierule, vreau o poză cu ochii tăi. Serios, fără nicio intenţie "nesportivă". Am iar senzaţia aia că-i musai să te văd.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate public si dictionarul pentru barbati !
    Vezi ca ai lesinat peste mine si ma doare !

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.youtube.com/watch?v=PoTZs7gT9sg

    RăspundețiȘtergere
  11. :))))))))))))))
    Da' de ce am leşinat?
    ("peste tine", auzi la el!!!)
    :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Tu lesini cand poftesti la ceva , asa te laudai ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Am zis că vreau o poză, nu un cântec.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :))))))))))
    Nu mă lăudam.
    Nu poftesc la ochii tăi, că n-am zis că ţi-i scot.
    Vreau doar să-i văd. Promit să nu pun mâna...
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Nervosul pamantului :), te adorrrrrrr! :)))))))))))))))))))))))))))))))))of mai!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. hai curaj , iti imprumut eu ochelari mei roz de soare :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Moz??? Nuuuuuuuuuu!
    Bre, Leo, altă culoare n-ai? Blue, de exemplu.
    :)))))
    Auzi, da' tu cu cine ţii?? Eu ce mai văd dacă-şi pune ochelarii??
    :(

    RăspundețiȘtergere
  18. O singura femeie mi-a zis ca am ochi de ochi !
    N-arat nimic !

    RăspundețiȘtergere
  19. pai de la atata roz la un moment dat o sa il doara ochii si o sa ii dea jos!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  20. Şi nu vrei să-ţi spuie încă una??
    :))
    Coane Costache, ştiu că Otilia nu e fata matale, dar cu calu'(albastru) ce ai??!!
    :)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. ms Blue pt .comentul de la mine, Invi are ochi frumosi si egoist cum e vrea sa ne priveze de placerea de ai admira! :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  22. spune Blue , ca noi nu facem din astea! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  23. Bre, om, parol d'onor că nu-ţi fac ni'ca.
    Pe cuvânt că n-am mâncat niciun om până acum.
    :)
    E frustrant să...
    În fine, cum vrei.
    :(

    RăspundețiȘtergere
  24. Păi unde-i psihologia inversă?
    Doar în mintea Ciocolatierului, că la noi nici vorbă de aşa ceva! Ce-am avea de câştigat?

    Bre, ţi-am explicat deja că nu vreau să-ţi fur calul. Eu vreau numai caii de dar! Că herghelie cu de-a sila, nu se face.
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  25. Toate la timpul lor. Cartonase albastre pentru voi !

    RăspundețiȘtergere
  26. eu vreau rosu!na!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  27. "Timpul lor" tinde să ajungă în afara "timpului nostru".
    :)
    Whatever...

    RăspundețiȘtergere
  28. bai=))))nu stiam ca vulturii caraie..culmea cred ca au inceput sa caraie de cand nu mai e Ceausescu pentru spurcati :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Pup fetele pe ochisori ca sa le treaca supararea !

    RăspundețiȘtergere
  30. hmmmm, ce schimbare la 180 de grade,Blue eu zic ca pune el ceva la cale....:))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  31. Leo, vezi că ţi-am scris ditamai "povestea" la tine.
    :)

    Invi, mă faci să-ţi spun şi ţie o poveste.
    :))
    Era odată un cerşetor hămesit care cerea pomană la un colţ de stradă. Pe lângă el a trecut un om care avea sub braţ o pâine. Cerşetorul l-a rugat:
    -Om bun, dă-mi un colţ de pâine să-mi ostoiesc foamea, că sunt 3 zile de când n-am mâncat nimic.
    Omul, bun de felul lui, i-a răspuns:
    -Dacă eşti aşa flămând, ce-ai să faci cu un colţ de pâine. Mai bine o să merg acasă să-ţi pregătesc nişte bucate bune şi hrănitoare. Vin repede să ţi le aduc.
    Şi aşa a făcut. Doar că atunci când s-a întors cu ditamai festinul, l-a găsit mort pe bietul cerşetor.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  32. Daaaa, ne manipulează. Foloseşte psihologia "mieroasă". Dar e cam târziu, nu crezi?
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  33. Gestul conteaza , a murit cu speranta !

    RăspundețiȘtergere
  34. Da, gestul contează!
    L-a lăsat să moară din dorinţa de "mai bine".
    Nu'ş cine spunea că "mai binele" poate fi duşmanul binelui.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  35. incredibil glumind cu voi termin mai repede de lucru azi !!!!!!!!!!cred ca va iau la mine! :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  36. Suntem soarele si luna pentru tine ! Blue e luna ca e de gen feminin !

    RăspundețiȘtergere
  37. Mă bucur, Leo.
    >:D<
    Io am terminat pentru azi.
    Dar mâine am iar o zi grea.
    :)
    Important e să mă simt bine cu sănătatea, că restul se rezolvă.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  38. :))
    Chiar că-coace el ceva, că prea e "pacifist".

    RăspundețiȘtergere
  39. l-am simtit de la o posta , mie imi spui ! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  40. Masa, dansul si felicitarile la restaurantul "Gainusele cocos(ate)" . :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  41. Invi,ai vrea tu sa fi soarele meu!:))))))

    RăspundețiȘtergere
  42. Iete aici nişte "ochi" mişto!
    :)

    http://www.youtube.com/watch?v=YycKfw7_CaE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  43. uite si tu ce glume are in program.... Invi nu te vad bine.... cu doua , mai precis cu noi doua :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  44. Un om ,aflat in puscarie, ii transmite un mesaj nevestei. E un desen care reprezinta o floare, 2 copii, o fantana, un soare si o babuta.
    Am tradus pentru voi : Floarea mea , ai grija de copii sa nu cada in fantana , tu-ti soarele ma-tii !

    RăspundețiȘtergere
  45. Bre, Leo, lasă omul că tu dai conotaţii ameninţătoare când spui "noi două". O să-l sperii pe Invi.
    :)
    Sau, mai grav, cine ştie la ce-l faci să se gândească şi nu e cazul. Cel puţin nu din perspectiva mea. Eu sunt şi rămân doar o anonimă blue, cu un rol insignifiant de amică virtuală.
    :)
    Ştii tu vorba aia: "râdem-glumim, dar nu părăsim incinta!".

    RăspundețiȘtergere
  46. :))
    Graţios şi delicat mesaj! Ca ciulinele...
    Acu' fă te rog, o traducere completă. Eu cine sunt? Fântâna?
    Dar Leo?
    Un "copil" avem: e Jigsau.
    Dar restul personajelor?
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  47. Şi nevastă-sa ce i-a răspuns?
    "Când te-ai apucat de prostii de te-au închis ăştia, nu te-ai gândit la copii?"
    :))

    RăspundețiȘtergere
  48. Eu sunt soarele , e clar !
    Nevasta e una dintre voi pentru ca aveti capacitatea de a sta cu un barbat care va chinuieste.
    Fantana e de ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  49. Telenovela in toata regula!:))))))))) e cam agresiv bancul Invi. pentru gustul meu , dar ma indoiesc ca iti pasa...:)

    RăspundețiȘtergere
  50. optez pentru ochelarii roz !si cred ca il pot citii si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  51. Dacă eşti şi a lu' mă-sa, ai pus-o!!!
    :))))))))))))))))))))
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Nasol de tine, Invi.

    RăspundețiȘtergere
  52. sper ca nu ma injuri marunt printre buze cu tot cu gustul meu la bancuri!:p

    RăspundețiȘtergere
  53. tre'i să reluăm analiza pe text, că...
    Nuuu maaaaiii poootttt deeee râââssss!!!
    :))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  54. eu insa propun sa purtam de data asta cu totii ochelarii roz!:))

    RăspundețiȘtergere
  55. Deci, Invi e soarele lu' mama nevestei încarceratului.
    (Doamneeee, leşin de râs!)
    Eu sau Leo suntem nevasta. (Leo, tragem la sorţi?)
    Fântâna e de ciocolată...
    -Onorată instanţă, aici protestez. Păi şi eu m-aş arunca în fântâna aia de vreo 2-3 ori pe zi. Ce să te mai aştepţi atunci de la copii??!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Desen pentru voi : 2 flori , o ciocolata ,un rus, un vagon de marfa , zapada , soare ,o babuta , .
    Traducere: Florilor , mancati repede ciocolata ca va ia rusul si va duce cu TGV-ul in Siberia ,soarele ma-sii!

    RăspundețiȘtergere
  57. lasa , pentru bancul asta, Invi, din cate am inteles din ce a spus la mine pe profil ,vrea sa ia cina de ziua Recunostiintei impreuna cu noi , noi transam friptura...sper sa nu ne scape cutitele pe langa...:))))))

    RăspundețiȘtergere
  58. pana nu mancam ciucalata nici o sansa sa ne ia!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  59. Dacă o daţi în diverse, aşa mă retrag în cochilie şi scot ţepii, de o să ziceţi că n-aţi mai văzut aşa ceva!

    Gata, v-am pupat pe intelect şi am şters-o.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  60. pup Blue , ma retrag si eu , o seara placuta Invi.

    RăspundețiȘtergere
  61. Noapte buna, poti sa te invarti in jurul meu pana maine ! :))

    RăspundețiȘtergere
  62. s-o crezi tu!;)am alceva mai bun de facut !:)

    RăspundețiȘtergere
  63. Dar cand spune "Du-te si cumpara niste bere", ce inseamna? :))

    RăspundețiȘtergere
  64. Inseamna ca trebuie sa controlezi dulapul de amanti la intoarcere ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  65. tare postarea de azi! in unele ma mai recunosc si eu.
    PS: dar dictionarul ciocolatei referitor la barbati cand scrii???maine, sper!
    Kiss de ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  66. Neata, Blue ! :)))
    Juli , o sa apara !

    RăspundețiȘtergere
  67. Neaţa, Invi!
    Te-ai trezit?
    :))
    Eu nici nu m-am culcat, însă prevăd că o să mă scol.
    Şi dacă o să mă scol, pre mulţi am să popesc...
    (Pardon, asta e din "alt film"!)
    :))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  68. Da, Juli, aşteaptă tu că o să apară!
    O să apară atunci când Misoginel Invizibilescu o să-şi schimbe abordările. Adică prin 4757 după 2012.
    Mai e puţin...
    :)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  69. Mda, sunt cam nervoasă cu nervii.
    Gata, mă retrag la o ţigară poate-mi mai trece, deşi nu garantez. Mi s-a luat, frate, de...
    :|
    Nu mai zic, că deja văd roşu!

    RăspundețiȘtergere
  70. Lasa tigaraaaaaaaaaaaaa !
    Mai buna o ciocolata calda !

    RăspundețiȘtergere
  71. :))))))))
    Stai că m-am mai "răcorit" o leacă.
    Am prins o muscă din zbor şi am zdrobit-o de podea.

    RăspundețiȘtergere
  72. Era musca Panasonic , nu te mai pot vedea acum !!!!

    RăspundețiȘtergere
  73. D'aia nu păţea nimic de câte ori dădeam cu spray insecticid??!
    Mai bine aş fi alergat-o cu magnetul, poate se strica.
    :))

    Moamă, ce nervi am. Şi nu mai am ce bate.
    :((

    RăspundețiȘtergere
  74. Sa te uiti la filmul Anger management !
    Poate ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  75. O să-l văd, cu altă ocazie. Acu' mă duc să dorm.
    (alt calvar! de trei nopţi îl visez continuu pe şefu')
    Offff!
    :((

    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
  76. Ai o atractie nebuna pentru cei cu autoritate !
    Somn lin fara viseeeeeeee ! E cel mai bun somn !

    RăspundețiȘtergere
  77. si divortu cum se spune ceva gen ? Vreau ciocolata cu struguri , nu cu lapte:))

    RăspundețiȘtergere
  78. Divort vrea cand nu mai vrea ciocolata deloc !

    RăspundețiȘtergere
  79. sa-mi bag .. la ce ora va spuneti voi noapte buna :)))))
    bine ca si eu mi-am "tras" nevasta..inainte de 8 seara, zdrang. asa o fi normal, pe intuneric, cand apune soarele, sa dormi;
    eu stiu varsta ciocolatierului :))
    asculta clipul in 2000 la varsta la care ascultam eu:
    http://www.youtube.com/watch?v=R-pqWpTcTt4
    are 28 ani ;) ce mileniu :))
    ce era suntem ?

    blue, e grea privirea aia violatoare :))care da voalele la o parte adica; fara farama de licarire de vis :))
    ai terminat toti ochii de pe facebook si tot nu esti satisfacuta?
    invi, pls, nu am vb prea mult "pe la tine" pe blog, dar faza cu ochii m-a facut sa caut 2 cantece:

    http://www.youtube.com/watch?v=QEjgPh4SEmU
    asta pentru leoaica. e disputa mare "cine e mai puternic leul sau tigrul" :)))

    ochii ar trebui sa fie "unt"-ul fierbinte in sunt; nu pot sa nu lacrimez la tot ce inseamna cantec. cantec care m-a facut sa insemn ce sunt.
    http://www.youtube.com/watch?v=I6dhD8XWiYQ
    cantec care mi-a facut (in cap, ca notiune) ochii, de copil.

    va pup. si visele.

    RăspundețiȘtergere
  80. Multumim pentru dedicatii si pentru gandurile tale bune si neintelese in totalitate . :)))

    RăspundețiȘtergere
  81. pai unde nu sunt intelese nu sunt bune :)))

    RăspundețiȘtergere