luni, 13 iunie 2011

Dragoste si ciocolata

Dragostea trece prin stomac, spun ele. Ciocolata trece si ea prin stomac, spun toti. Acolo se intalneste cu dragostea...
- Buna seara, dragoste! (in stomac e mereu intuneric)
- Buna seara, cioco!
- Te vad cam suparata?
- Sunt, mi s-a zis ca dragostea trece prin stomac si am dat si eu pe aici. 
- Si nu-ti place?
- Pai nu vezi ce vecini avem? Sarmale primite pomana de la primarie, vin de 2 lei hectolitrul, fructe nu exista...Si mai e si acidul asta care ma va dizolva repede!!! Offff!
- Aici cam ai dreptate, ca si eu am ajuns din greseala, m-a scapat cineva pe strada si asta m-a gasit si m-a inghitit. 
- Ce tragedie!
- Am si eu o intrebare, stil Cioran. Daca te dizolvi, ce va face stapana ta fara dragoste? 
- Trece la planul B - barbatii sunt porci.
- Inainte sa ajungi aici, pe unde ai fost?
- Eram pe un buchet de flori de camp...Ce frumos era! Pana a zis duduia ca ei nu-i trebuie flori de camp, ca nu a venit la oras ca sa dea tot peste miros de agricultura. Si asa am ajuns in stomac. Si deja acidul mi-a mancat sufletul!
- Nici eu nu ma simt prea bine, ce moarte avem!
- Mai bine ma sinucid ca Julieta! Vrei sa fii tu Romeo?
- Eu sunt Toblerone!
- Julieta si Toblerone! Ce romantic!
- Daaaaa! Te iubesc , dragoste!
- Te iubbb...ess....
- Julietaaaa!
- Ma sting, Toble...
- Nu te voi uita nicioadata....
- Nici eu..
- Stai, nu renunta, mai avem o sansa, a mancat diva ceva expirat...Poate scapam cu refluxul!


 

26 de comentarii:

  1. Super tare....esti fenomenal ! Ai talent ce mai ...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ma votati ! Va anunt cand iau puterea ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))))
    La postarea aceasta te-ai depăşit pe tine!
    Cred că noi doi am putea scrie o carte cu multe dialoguri interesante.
    :)
    Totuşi, ai fost dezinformat: "dragostea NU trece prin stomac"! Văzuşi singur de ce.
    Că se dizolvă acolo şi am rămâne fără ea.
    "Dragostea ţine de foame" -este expresia care corespunde adevărului.
    Păi, n-ai văzut?! Când eşti îndrăgostit uiţi să mănânci. Prietenii te întreabă: ce e măh, cu tine că ai slăbit ca un ogar şi arăţi de parcă ai dormi numa' când închide la non-stop? Da' tu ştii secretul!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca v-a placut !
    Adevarul e ca in momentul meu de glorie aveam 52 de kg ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    "Momentul tău de glorie" ??!
    Bine că ai spus. Deci dacă ne vom întâlni vreodată şi te văd "dolofan", atunci e clar că nu iubeşti.

    Acum mă gândeam că eu am avut mereu o simpatie pentru bărbaţii slabi. O fi fost o reacţie inconştientă la faptul că ei iubeau mult?
    :))
    Logica asta a mea umple lumea de cucuie.

    RăspundețiȘtergere
  6. PS. Planul B e depăşit. Cre'că s-a trecut deja la Planul C.
    (Am glumit.Cred...)

    RăspundețiȘtergere
  7. Planul C - porcii de barbati nu ne inteleg !
    Ii vrei slabi ca sa fii tu mamoasa cu ei !

    RăspundețiȘtergere
  8. :)
    Slăbuţ, Planul C! Dar e de aşteptat să fie un plan indulgent, dacă e făcut de un bărbat.
    (am glumit)

    Nu poci să-ţi destăinuiesc de ce-mi plac bărbaţi mai slabi. E secret. Dar n-are legătură cu mămoşenia, asta-i sigur.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. E mai economic un barbat slab. Mananca mai putin, deci stai in bucatarie si mai putin !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Crezi că e o regulă dacă e slab să mănânce mai puţin? Nu'ş...
    Dar nu, n-ai ghicit!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  11. exclus!..bărbaţii slabi mănâncă mult mai mult decât cei graşi,aşa că nu-s chiar economici,doar poate mai zgârciţi:)..

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine, Ry!!!
    Dap, cred că e o chestiune de metabolism şi că au arderile mai rapide. Asta înseamnă că papă o cantitate medie de alimente, dar şi că mănâncă mai des decât ceilalţi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Bineeee , va urez sa va gasiti grasi !!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. da este o chestiune de metabolism,dar zgârcenia nu are nimic a face cu acest lucru:)

    RăspundețiȘtergere
  15. nuuuuuuuuuuuuuuuu:))))..dar nici slab piele si os:)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cioco, dragostea adevarata nu trece niciodata, doar ca ne obisnuim noi sa o ignoram,ar fi bine sa o putem dizolva cu ceva.... eu as fi prima care ar opta pt. asa ceva ...:), barbatii slabi mananca mai mult decat cei grasi....un barbat tre sa arate ca un barbat , adica nici slab nici gras ,numa bine .... sa il poti recunoaste dupa umbra ca e un barbat ...:))))))) ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. De ce ne "înjuri", bre, Ciocolatierule?
    Ce urâcios!
    Aaaaaaa, oare să fie din ce cauză cred eu?
    :))))))))
    Noah, păi deh, numai bărbaţii să aspire la femei-manechine, d-alea de sunt numa' muc şi sfârc?
    Invers de ce nu ar fi voie?
    :))))))))))

    De fapt, motivul meu era unul simplu şi nevinovat, dar văz că a-ţi dat-o în bailando!

    RăspundețiȘtergere
  18. Te salut, Leo!
    Da, sunt de acord cu ce spui. Dar asta cu umbra n-am priceput-o. Adică cum să recunoşti un bărbat după umbră?

    RăspundețiȘtergere
  19. Leo are privire de sarpe , vede termo ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. adica sa fie cum zice neamtul: ein echter Mann!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa renasti printr-o regurgitare ca sa zic asa. Tot e bine, rezultatul conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  22. Asvisa si eu,dar e prea dulce;

    RăspundețiȘtergere