miercuri, 15 iunie 2011

Dansul de ciocolata



Va invit la un dans de ciocolata! 

14 comentarii:

  1. Dedicatie pentru Blue , iubitoarea de slabuti ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc, Invi!
    E exact dedicaţia care-mi lipsea. Precum chelului...ştii tu!
    :))))))))
    De-acum pot să afirm că le am pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca bradul miresei!
    Ca o chivuţă cu mahmudele prinse-n păr, cu mărgele colorate şi puzederie de fuste creţe, puse una peste cealaltă, ca foile de varză.
    "vin la fata să-ţi dea în ghioc, conaşule! Să-ţi ghicesc de dragoste şi de bani."
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Well, am trecut să "fac prezenţa".
    :)
    Acum mă retrag.
    O seară frumoasă,

    RăspundețiȘtergere
  5. Te duci sa-ti numeri cocoseii !
    Azi e eclipsa de luna , ideal pentru vraji la lac ! :))
    Puuup !

    RăspundețiȘtergere
  6. ah,daia nu am eu somn de o noapte incoa!:)))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai ceva pe constiinta ! Un tort! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. daaaaa,care tre sa il dau gata!:))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu lasa pe maine ce poti devora azi !

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am numărat cocoşeii, doar ouăle lor. Şi să vezi surpriză, la numărătoare a ieşi un număr par! Oare de ce?
    :))

    RăspundețiȘtergere