joi, 9 iunie 2011

Copilas tratat cu prajituri si ciocolata

Un copil din Marea Britanie a fost luat de langa parinti de asistentii sociali pentru ca acestia au refuzat sa-l hraneasca cu ciocolata! Micutul de 2 ani era slabut, asa ca a fost dus la medic. Acesta i-a prescris un tratament cu prajituri si ciocolata! Mama a fost indignata si a refuzat, asa ca protectia copilului l-a luat si l-a dat in grija asistentilor sociali! Dupa 4 luni de mers pe la tribunal, micutul a fost redat familiei mult mai bine facut si cu o pofta deosebita pentru ciocolata! Noroc ca traim in Romania, unde copilasii sunt tratati de pe la 6 luni cu mititei, sarmale, ciorbica, cola...Si uite ce neam a iesit! 

40 de comentarii:

  1. :))
    Ce simpatic e!
    M-or înfia şi pe mine? Sau mai bine să înfiinţăm o clinică anti-depresie unde tratamentul să fie exclusiv pe bază de ciocolată: alimente cu ciocolată, împachetări cu ciocolată, aerosoli cu ciocolată, pentru domni - vizionări de lupte cu femei în ciocolată etc.
    Tu eşti şeful clinicii şi prescrii tratamentul, iar eu le tai facturile şi le încasez banii.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti merge mintea, daca te duc la gara te urci in tren !:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    Şi fac în aşa fel să nici nu mă debarce naşul la prima staţie, nu???
    :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca o femeie stie sa se poarte, niciun nas nu o debarca ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare eu ştiu sau ar fi mai bine să exersez preventiv mersul pe jos?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. sa va cumpar adidasi, sa inteleg amu cand vin?!:)))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ştiu, să trăiţi!
    (Ce, am de ales??)
    :)))))

    Leo, ia-ne adidaşi Sharapova cu toc în faţă şi elice. Măcar să ştim o treabă...
    :)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. auzi , dar niste balerini nu merg?!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Balerinii ăia merg...singuri???
    Cocoanăăăăă, păi ce faci, ne iei de la "ieftinica"???
    Parcă văd că ajungi să spui că talpa balerinilor era prea scumpă şi ai găsit la reduceri fără, aşa că ne-ai luat numai "faţa" (la pumni!).
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi Invizibilul e regele toleranţei. Că suportă toate jongleriile mele lingvistice.
    Mulţumesc!
    :)
    Am descoperit un cântec frumos. E la mine pe blog.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :))))))))
    Trebuia să adaug la comentariul precedent şi:
    ascultăăăăăăăăăăăă-lllllll
    (aşa cum zice Mo: "apasăăăăăă-lllllllll")
    :D

    RăspundețiȘtergere
  12. gta am decis,va iau rolle!:D :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am. Ia-i lu' Invi'.
    Chiar, voi unde locuiţi? Ce-ar fi să ieşim o dată cu rolele prin parc? V-ar "aranja"?
    :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Bre, Invi', e prea tristă melodia matale! Taie efectul ciocolatei ca atunci când scapi prea mult ulei în maioneză. Acu tre'i s-o dregi!
    :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Te prindem cu oborocu' şi-ţi ataşăm role!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Hai, bre, "reinventează-te" (vorba unei reclame) şi hai cu rolele! Promit că mă prefac că nu te văd (dacă chiar asta vrei!), ca să nu-ţi distrug mitul.
    :P

    RăspundețiȘtergere
  17. http://www.youtube.com/watch?v=YckeQJsuP5A
    Pentru revansa !
    Cand ies la lumina, te anunt pe tine prima !

    RăspundețiȘtergere
  18. Hai, c-ai "dres-o" de-ai frânt-o!
    Gabi Luncă, bre?!
    Da' cu ce ţi-am greşit, mânca-ţi-aş??!
    :((
    "La lumină"?
    Văleu! Da' unde eşti acum, bre?! Că mă-spăimânt de-a binelea...
    Bine măcar că-mi acorzi întâietate!

    RăspundețiȘtergere
  19. bre ,eu am plecat va pup , merg sa iau aer :)))))))))))))vb . mai tarziu ..... ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Leo, vezi să nu-l iei pe tot! Lasă-mi şi mie "umpic", că acu' plec şi eu.

    :)
    pupăciuni şi plecăciuni!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cioco, bagă ceva cărbuni şi îndepărtează răceala din ciocolaterie că nu poci să plec dacă nu simt aromă de zâmbet şi ciocolată caldă.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Adevarul e ca am baut niste vin si sunt molesit !
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  23. la noi te-ai gandit cand ai baut?! sau ai fost un egoist!!!!!!!:))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. M-am gandit...am zis...de-ar fi astia din farfurie ficateii lui Leo si Blue....:)))

    RăspundețiȘtergere
  25. :)
    Ciococanibal ce-mi eşti!
    :P

    RăspundețiȘtergere
  26. mey,din asta ne esti tu noua,ha????!!!!ce om!ntzzz!ntzzz!:|

    RăspundețiȘtergere
  27. Schimbă vinul! Precis nu-i cel mai potrivit dacă te moleşeşte.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce vraji ati mai facut in ultima ora ? :))

    RăspundețiȘtergere
  29. eu am aruncat vraja iubirii in noapte pentru toti indragostitii, nu m-ai auzit? ti-am soptit incet la ureche : Te iubesc.... :p

    RăspundețiȘtergere
  30. Blue ,sigur m-a auzit!;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Tu erai ? Eu am crezut ca isi pune vecinul gresie . :))

    RăspundețiȘtergere
  32. aiaiiaiaiaiiaiiiiii!:))))))))))))))))))))))uite cu cine imi sparg eu plamanii toata ziua aici!!!!!:p

    RăspundețiȘtergere
  33. gata,am fugit, si deschide-ti urechile alea bine...data viitoare cine stie ce ratezi! :) :p


    pup Blue,pup Cioco, somn usor piticotilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. Noapte buna, zana Leo ! Noapte buna , Cosanzeana Blue !

    RăspundețiȘtergere
  35. :)
    Frumos, Leo. Mulţumesc.
    Probabil că de aceea începuseră să-mi curgă lacrimile fără motiv aseară, târziu. Cu auzul stau bine, cu simţitul...deh!

    Bună dimineaţa, boieri dumneavoastră!
    Nu pot să vă povesteasc ce vrăji am făcut aseară, dar am uzat din plin de ironia şi sarcasmul de care sunt în stare.
    Măcar am râs!
    Vă doresc o zi frumoasă şi rodnică!

    RăspundețiȘtergere
  36. Pentru ca tot am vorbit de vraji, postarea de azi contine material didactic ! :))))

    RăspundețiȘtergere