vineri, 10 iunie 2011

Ciocolata Nestle



Aveti grija pe cine suparati! S-ar putea sa nu va scape mereu ciocolata!

42 de comentarii:

  1. Iete, ăsta e un motiv în plus să ca nu-ţi lipsească ciocolata din buzunar! N-are ea, i-o oferi tu şi toată lumea se pune pe gâdilat.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La cati oi fi facut tu voodoo.....:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. De săptămâna viitoare nouă ni s-a tăiat accesul la internet, deci ai avut tastatura "aurită", Ciocolatierule!
    Să mă pun pe confecţionat păpuşele pt voodoo?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Io, bre???!!!
    Cândva, am făcut dar fără intenţie. Bine, de câteva ori a fost şi cu intenţie, numai că după ce m-am prins ce-mi poate tărtăcuţa, m-am potolit.
    Tu nu ştii că testul cel mai greu pe lume asta este să ai puterea şi să n-o foloseşti?!!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Era de asteptat, statea productia.
    Deja ma doare capul....scoate boldul din mine !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Care bold? Că eu nu mă joc cu bolduri, bat piroane direct!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu, bre, că tot poporu' e cu lucrările la zi!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Orice femeie are in ranita matura cu reactie !
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate mătura cu erecţie!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cartonas galbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerosuuuuuuuuuu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Că doar aia se activează instantaneu, cum trece femeia pe lângă ea...

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine!
    În acest caz fug să pun doliu la coada măturii.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  13. (Ce trist o să fie gunoiul!!! O să se îmbufneze pân' la grindă!)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Acum inteleg de ce extraterestrii evita sa vina aici !

    RăspundețiȘtergere
  15. Da' stai, frate! De ce cartonaş roşu', că n-am zis nimic de rău?!
    :))
    Bine, mătura cu elevator, nah!
    (Acu' suntem 2 îmbufnaţi: şi gunoiul şi eu!)

    RăspundețiȘtergere
  16. Şi anume de ce evită extratereştrii să vină aici??

    (se sperie de gunoiul îmbufnat că ne-a tăiat Ciocolatierul erecţia de la mătură?? Ăaaaa, pardon, reacţia de la mătură voiam să zic!)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pe tine te-a adus barza cu matura cu tot . :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Şi asta-i de bine sau de rău?
    (Ca să ştiu dacă fac voodoo şi la barză...)

    RăspundețiȘtergere
  19. Poate primesti o matura stealth de ziua ta . :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Eh, aia ar fi chiar frumos!
    Dacă ar fi şi cu "pilot" cu tot, n-aş avea motive să mă plâng!
    :)
    Da' am voie s-aleg io pilotu'?
    Teeee rooooggggg!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eh, la faza asta ai 1-0!
    Că dacă spun nu, se supără Leo şi mi-ar părea rău că mi-e dragă. Dacă spun da, adio pilotul din visele mele...

    Dar nu-i bai, că pe matale te-am trecut în baza de date, cap de serie şi te am în vedere!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Păi asta nu-i bună nici de glumă!
    Auzi la dumnealui: două femei pe aceeaşi mătură!!! Şi nu oricare femei, ci Leo şi Blue!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Leo are experienta in pilotaj. Rezista pana la 10G !

    RăspundețiȘtergere
  24. Mişto! Dar unde a experimentat atâtea "G"-uri?

    RăspundețiȘtergere
  25. Că pentru a dezvolta 10 G îţi tre'i ditamai aspiratorul!
    :))
    Leo, ia vin' matale şi spune tot, că mă iau de gânduri - nu alta!

    RăspundețiȘtergere
  26. Sau dacă Leo e...altcineva şi atunci ar fi mai mult ca perfect!
    :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  27. Da-i si tu un semn lui Leo sa apara, da-i un morse cu boldul in fund !

    RăspundețiȘtergere
  28. Trebuie să ies acum, dar chestiunea rămâne deschisă. O dezbatem când revin.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  29. ce e aici ma ?bar de ciocolata ?hai recunoaste ca ti-a fost dor de mine invizibilule ..app pe unde este ca nu te gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  30. Credeam ca te-a doborat deprimarea ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  31. ce idee buna, bar de ciocolata! cred ca ar trebui facut si in realitate, nu doar virtual.
    fainuta reclama:) aviz boy(u)frienzilor....sa vina dinainte cu ciocolata in sacosa la intalnire...ca de nu...

    RăspundețiȘtergere
  32. M-ai blestemat.Am mancat o ciocolata maaareeee,maaaaareeeeeeeeeeeee intr-un minut :))

    RăspundețiȘtergere
  33. buey, ce bolduri va dau eu voua ,de o luna nu va ridicati din pat, auzi la ei ma barfesc cand sunt plecata,rusinica!!!!!!!!!!Cioco , tu nu o sa iti mai simti curul de cate bolduri o sa ai,na!:))))))))))


    Blue , nu exista perfectiune in lumea asta , sau cel putin nu in conditile actuale, nu ai invatat la gradinita asta?! :)))suntem perfectibili , dar cine ai vrea sa fiu, Blue ? sau cine crezi ca sunt eu ?:)

    RăspundețiȘtergere
  34. deprimare la ce :))?care cum unde cand?

    RăspundețiȘtergere
  35. mey ,deprimatule, la cum iti mer degetele alea pe tast.nu prea pari deprimat! :D :)))))) copilu* nu ai vacanta?!:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Leo, ştiu că perfecţiunea e relativă şi că ceea ce perfect pentru un individ poate fi mediocru sau nemulţumitor pentru un altul, dar...săraca de mine, făceam şi eu o glumă!!!

    Păi nu'ş cine eşti tu, mai mult decât se întrevede din ceea ce spui pe aici şi pe blogul tău.
    Era o GLUMĂ, repet!
    Făceam apropo la duduile care primesc cadou maşini. De aici mi-a plecat inspiraţia.

    RăspundețiȘtergere
  37. Leonesse eu am vacanta de cand m-am nascut :))....si la fotbal si la scoala mai ales la scoala =))

    RăspundețiȘtergere
  38. Blue, am priciput! ;)

    Copilu*, vezi ca tre sa fii macar 5 min geniu , ca altfel nu mere treaba.... ;)

    RăspundețiȘtergere
  39. Julieta are un vis, sa vina iubitul cu o sacosa cu ciocolata la intalnire ! :)))
    Fetita Junglei , new record !!!!!
    Leo stie de gluma , Blue se scuza mereu ca sa se acuze ! :)))
    Copilu e cel mai fericit , daca ar merge si Rapid vreodata in Liga Campionilor nu ne mai intelegem cu el . :))))

    RăspundețiȘtergere