joi, 16 iunie 2011

Ciocolata cea gustoasa

Zahar, masa de cacao, lapte praf degresat, unt de cacao, sirop de glucoza, grasime vegetala, zer praf, agent de umezire, grasime din lapte, alcool etilic, emulsificatori, cafea solubila, arome, stabilizatori. Asa ceva am mancat astazi! Este vorba de o ciocolata cu crema cappuccino. Nu par foarte sanatoase ingredientele astea, dar sunt gustoase! Se confirma principiul ca tot ce e gustos nu e natural si tot ce e natural si sanatos are un gust care lasa de dorit. E cam ca la femei, o blonda vopsita si tunata te face fericit pe termen scurt (pana te lasa pentru altul cu bani), in timp ce o dama naturala care are grija de tine, iti face 7 feluri de ciorbica, iti calca (in picioare sufletul-aici am fost foarte rau!), iti spala, etc...nu te face fericit, desi fara ea esti un nimeni pe strada. Asta denota ca barbatii sunt oraganisme unicelulare, care au la baza principiul suprem "ce lula mea!".

28 de comentarii:

  1. No comment. Foarte tare postarea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Una dintre preferatele mele! Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, nu e rau daca din cand in cand mai gusti si cate o ciocolata tunata, dupa ce ti-ai pus burta la cale cu ciorbica ca la mama acasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Offf! "Acolo" ai fost într-adevăr foarte rău!
    :))
    Aşa e pe lumea asta de cacao: femeile care pot face un bărbat fericit au parte de câte un tembel, iar bărbatul care...
    Hopa, stai aşa! Am divagat.
    Aici e vorba doar despre cioco, nu Ciocolatierule?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mircea , nu ne mai invata prostii !
    Tie iti sade bine divagand !

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar iti creste increderea la nivel maxim !

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Nu ştii nimic despre mine, Invi. Din păcate sau poate din fericire.
    Însă, îţi mulţumesc pentru bunele intenţii.

    RăspundețiȘtergere
  8. ...ca o savarină!
    :)))
    Aha! E ceva, totuşi. Fiindcă eu nu ştiu despre tine nici măcar atât.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ecler invizibil ce eşti!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai incet ca ne mananca astia ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu credeam că ne-au "mâncat" deja.
    :)

    Eu mă retrag la vis.
    Somn uşor, Invi.
    Să visezi savarine! Dacă vrei, desigur.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Savarine crete ! :)))
    Noapte buna, Bluuuuu !

    RăspundețiȘtergere
  13. ia te uita ce de savarine crete si eclere invizibile pe aici!!!!!:))))))))))))))))buna seara!:)

    RăspundețiȘtergere
  14. eu ce pap bun, ce ai pentru mine?:)

    RăspundețiȘtergere
  15. daca nu are prea multe oase ...mere!:)))))))))))cu sosul de cacaooooo nu prea ma impac eu!:p :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. Sos de rosii cu mult piper !
    Sper ca e mai bine acum !

    RăspundețiȘtergere
  17. asa mai vii de acasa!:)))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. pup Cioco,noapte buna! :* am fugit!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. :)
    Vrei să aibă coşmaruri??!

    RăspundețiȘtergere