luni, 27 iunie 2011

Anunturi publicitare cu ciocolata


Schimb felie de tort, putin inceputa, cu set de 4 prajituri cu frisca, plus diferenta.
Schimb sotie lenesa, halitoare de ciocolata, cu tanara gospodina, maxim 20 de ani. Ofer consultanta pe masa din bucatarie.
Ghicesc in ciocolata topita pe corp de blonda.  
Slabire garantata 5 kg prin dieta cu ciocolata
Octogenar viu, caut adolescenta ca sa-i citesc povesti cu ciocolata. Tarif negociabil in functie de paritatea extraveral-diazepam.









35 de comentarii:

  1. Daca schimbai "sotie lenesa, halitoare de ciocolata" cu una gospodina, dar care stie sa faca ciocolata - erai mai castigat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am slabit 4 kg mancand ciocolata....

    RăspundețiȘtergere
  3. Mircea, nu era anuntul meu . :)))
    Leo, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm oare cat ar fi diferenta ??? Consultanta pe masa de bucatarie ..suna periculos :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Am inteles ca nu era anuntul tau. Nu cred ca tu ai fi putut scapa ceva atat de important din vedere. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Diferenta e o bomboana mica.
    Suna periculos...sa dam fusta mai jos... :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. O tanara gospodina la vremea ei...nu e de neglijat ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Aha ... bombonica mica face diferenta ! Este de retinut .
    Opaaa deci asa vrei cu fusta mai joc ..:))))inca un amanunt de retinut :P

    RăspundețiȘtergere
  9. fara fusta nu e bine ? sau una alba vaporoasa?!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Va invat numai de bine !
    Leo, imi place cum gandesti !

    RăspundețiȘtergere
  11. serios!? :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. gata ma , asta ramane blogu =))scz ca te-am zapacit atat:|

    RăspundețiȘtergere
  13. Copilu din Florea ce-mi esti ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Leo, sa nu mai spui la nimeni , mai ales lui Blue Suparici ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. buey Copilu* ne mai ametesti mult aici la cap !?, hotaraste-te odata ca ne omori naiba! :P

    @Invi, mormant sunt! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Blueeeeeeeeeeee ,ai vazut ce a scris Inviiii???????? :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  17. I-au picat greu ouale de ciocolata . :)

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt mai tare decat diaconescu :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa-ti faci televiziunea FFF Florea Face Farmece !

    RăspundețiȘtergere
  20. Invi ma inec cu cirese citind ce scrii ... vrei sa mor?!!!!:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. FFF =))))))))))))))))))))))))))))))))sau Florea Fu!! Frumos ..mai smk :>

    RăspundețiȘtergere
  22. Apoi candidezi la presedintie , lansezi campania in Giulesti !

    RăspundețiȘtergere
  23. atat ....nimic mai mult daca as fii presedinte eheheheh....dar spre deosebire de altii echipa mea nu o sa castige prin ordin..doar pe teren :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai vopsi toate bancile in visiniu . :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  25. :))))))nu numai REBU l-as face Visiniu-alb iar Steaua si dinamo sa aibe culorile Visiniu-alb=))

    RăspundețiȘtergere
  26. Si bautura nationala sa fie visinata !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. visinata?visine in ciocolata? :)
    am picat bine....dar felia de tort nu as schimba-o pe palidele prajituri cu frisca :D

    RăspundețiȘtergere
  28. drapelu national sa fie emblema echipei=))dabi astept Europa league sa ma duc pe stadion :X:))

    RăspundețiȘtergere
  29. sa vina protectia consumatoruluuuui....

    RăspundețiȘtergere
  30. Iar fac o pauza de la cioco.
    Ma gandeam daca ai scris vreodata un articol cu o poza cu un sah cu piese albe si negre sau maro… un fel de yin-yang de ciocolata.
    Mie imi place sa joc sah online, concentrarea pe partida si pe planurile de atac sau aparare imi alunga unele ganduri, iar dorinta de a castiga, care rareori se implineste lol, imi creste energia yang.
    Sorry pentru off-topic, sper sa nu te superi, am avut ceva in minte cand l-am scris, o „intentie alambicata” (si la urma urmelor orice pare permis pe blogul asta cu conditia sa fie legat de cioco lol), te rog nu da reply sau daca dai n-am sa citesc decat cand ma intorc.
    Aveti grija de voi, multa sanatate si bucurii, o vara frumoasa si plina de fructe proaspete si bune pentru toti iubitorii de ciocolata, va imbratisez virtual (cine vrea, bineinteles), bye-bye:)))

    RăspundețiȘtergere
  31. Trece calul pe langa tine ca mertanul ! :)))

    RăspundețiȘtergere