duminică, 8 mai 2011

Oul de ciocolata Kinder - interzis

Daca aveti drum in Statele Unite, sa nu va puna dracusorul sa luati un ou Kinder cu voi! Amenda este de 300 de dolari! Oul Kinder este interzis pentru ca are elemente necomestibile in interior si boracii de americani se pot ineca! Puradeii nostri sunt mai inteligenti decat ai americanilor, ei nu vor face asemenea greseli. De mici ii educam sa deosebeasca binele de rau. Nu pune mana pe sticla de carmol, altfel n-are tac-tu ce bea. Daca mai ceri mancare asa de des, o sa explodezi ca un pepene copt. N-am bani sa-ti iau bomboane pentru ca zmeul mi-a taiat 25 % din salariu. Daca mai plangi te vor lua hingherii. N-ai plecat la cersit, astepti eclipsa ca sa o faci? Mars si vinde fier vechi daca vrei tort de ziua ta. Romania - Statele Unite 1-0, a marcat Kinder Ciocolata ! E scor la pauza. In repriza a doua ne va da 5 goluri atacantul lor, Nivel de Trai!

10 comentarii:

  1. dar poate din acel ou surpriza castigi 1 mil de dolari =))atunci se merita :-"

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne anunti si pe noi cand se va intampla . :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare o prostie sa-l interzica. De asta se numeste ou cu surprize. Ce sa faca? Sa dea oul si pe langa punguta cu surpriza?
    Asta inseamna ca ei n-au punga de pufuleti cu premii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Americanii au multe tampenii, cum e si faza cu alcoolul la 21 de ani.
    Dar ii dai carnet de sofer de la 16!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noa serbus. Păi de la ametricani te poţi aştepta la orice. Inclusiv la aşi creşte huiduma de prunc la cca 21 de ani şi peste 100 kile ca pe un bebe cu suzetă, biberon pentru bere şi ţarc, să nu cadă din pat. Poate de acei bebelaşi se tem să nu înghită surprizele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cand cade din pat isi impusca vecinii , ca doar armele nu sunt asa periculoase ca ouale ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))
    Foarte amuzant!
    Încă mai reuşesc să râd atunci când vin la tine pe blog. E de bine.
    (Sper că nu te-au supărat dezbaterile de la mine de pe blog. Îmi doresc să nu. Am observat că ai stârnit invidie. Mi s-a repetat să "las ciocolata", dar mi s-a urat şi "fie-ţi ciocoltata fierbinte". Sper că n-ai febră, da?)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Si oamenii sunt oameni pana la urma . :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, au ciudateniile lor. Acum ma gandesc ca si noi le avem pe ale noastre, dar nu-mi vine nici una in minte acum. Poate pentru ca le consideram normale. Un american ce ar zice de noi daca ar sta aici?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce sa zica? Ar fugi acasa cu primul avion !

    RăspundețiȘtergere