sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ciocolata personalizata

Ciocolata poate fi si personalizata , asa ca m-am gandit sa va dau cateva idei de texte pentru diferite ocazii :


Divort  
Sa-ti gasesti fericirea in tuica .


Ziua ei 
I love you , otrava dulce .


Ziua soacrei  
Acesta este un cupon de reducere la zahar si ulei in orasul Cernobal .


Craciun  
Ho , ho , ho ca n-am bani acum 


25 de ani de casatorie  
Felicitari , mai ai 25 de ani pana la eliberarea conditionata . Audierea va avea loc la Cimitirul Reinvierea .

Ziua indragostitilor
Nu pot trai fara sa-ti vad chipul . Ma casatoresc cu sora ta geamana .

8 martie
Esti floarea vietii mele . O sa te ingrop in gradina .











34 de comentarii:

  1. Vezi, d-aia nu mă dau în vânt după ciocolată!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa fie si sub forma de piese LOTO. Dar sa fie un joc de tip 49/49 :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie si sub forma de retete , sa traga femeia felul de mancare pe care sa-l faca sotului !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm, e un joc mult mai riscant decat 6/49. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. De aici deduc ca cel mai bine iti iese ceaiul ! :)|)

    RăspundețiȘtergere
  6. Banii

    Banii sunt ca untdelemnul, fac rotile sa se invarta fara zgomot.

    RăspundețiȘtergere
  7. Îhî, sunt maestra bucatar in ceai verde. Am si o diploma de excelenta "La Rotonde" din Paris. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Stie Bill !
    Boni , cresti in ochii mei pe zi ce trece !

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru Leonesse :
    Luna de miere o faci la zoo .

    RăspundețiȘtergere
  10. eeee, incapi tu pe gheruta mea!:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce urat! Daca ai primii si tu de ziua ta, La multi ani chinuiti?:P aaa?:P cum ar fi?:P

    RăspundețiȘtergere
  12. "La multi ani chinuiti" denota dusmanie .
    "Cupon de reducere la Cernobal" denota umor ! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :P hihihi:P
    Eu am impresia ca faza cu marimea e o chestie intre voi:P care e mai tare, asa ca:P daca stii sa creezi placere nu conteaza marimea:P

    RăspundețiȘtergere
  14. P.s.: Poate sa fie de 50 de cm si sa nu stii cum sa faci femeia sa se simta bine:P

    RăspundețiȘtergere
  15. Așa se explică de ce cresc atâtea flori prin grădini??

    RăspundețiȘtergere
  16. Cazuri pe care le va rezolva dan diaconescu direct !
    :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @ C.L.Meu : Soramea,despre ce vorbesti tu acolo ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Mă duc să-mi scriu testamentul. Pe-o bucăţică de ciocolată.
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. foarte faine toate .....cum ziceai ca se numeste omul care are multe idei? .....

    chat-ul insa e cam ciufulit.....

    RăspundețiȘtergere
  20. CLM e in perioada cand uraste barbatii . :)
    Blue , sper ca imi lasi tot !!!
    Merci , Juli !
    Alm, se numeste idealist . :))

    RăspundețiȘtergere
  21. ai cumva o idee si pentru ziua lui ?
    ca pentru ziua ei...am vazut cat de "otrava dulce" ai fost :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Pentru ziua lui :
    O bucatica pe care s-o topesti si tu repede . :))

    RăspundețiȘtergere
  23. "Tot" însemnând şi datoriile, nu?!
    :)))))
    S-ar putea să fie nevoie de testament mai repede decât ne-am aşteptat, aşa că trimite-mi prin fax datele tale. Da' îi musai să mă îngropi în grădină. Cu condiţia să fie grădina de flori, nu aia de zarzavat!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. hei , amu' esti partinitor , alea pentru voi sunt mai blande, nu e corect!!!!!!!!!!!!!spune si tu Blue , daca eu nu am dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cam aşa e. Dar, vorba ceea, cine-mparte, parte-şi face!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  26. inimioară de cioco de 14 februarie, pentru poștaș:

    I love your black mail!

    RăspundețiȘtergere
  27. Blue , langa un trandafir ca sa te intepe cand devii acidulata . :)
    Ana se iubeste cu postasii ! :))
    Deea , te mai astept !

    RăspundețiȘtergere