sâmbătă, 26 februarie 2011

Dieta cu ciocolata


Luni 
Dimineata - o cana de ceai de coada soricelului + desfacere ciocolata si privit 
Gustarea de 10 - un mar + sortat bomboane 
Pranz - supa cu urme foarte vagi de pui + ardei gras ( ca sa va aminteasca ca nu sunteti slaba ) + un patratel de cioco
Cina - Iesit in oras + film documentar despre prajituri


Marti
Dimineata - o para malaiata + o foaie verde de ceva ( merge si dolaru' )
Gustarea de 10 - marti , 3 ceasuri rele , deci se muta la pranz
Pranz - ciorbica de perisoare + piure dintr-un sfert de cartof + 7 grame de amandina
Cina - salata de varza alba + omleta atipica ( doar cu albus - cum o faceti , nu ma bag ) + lins un ambalaj de napolitana


Miercuri
Dimineata - deschis fereastra si inspirat ( zero calorii )
Gustarea de 10 - ceva consistent : umbra de portocala + un cornulet bun
Pranz - supa de dovlecel + orez cu 1/8 ciuperci + ecler 
Cina - lapte natural de la orice vaca ( exclus Milka ) 


Joi
Dimineata - paine prajita + o cescuta de ciocolata calda
Gustarea de 10 - mireasma de chec de la vecini 
Pranz - legume fierte ( adica un morcov fiert ) + un pufulete de ciocolata
Cina - gratar de pui + muzica romantica ( imnul ciocolatei - Ada Milea )


Vineri 
Dimineata - povestit visul + sorbit cafea
Gustarea de 10 - o eugenie 
Pranz - post 
Cina - semipost + zeama de lamaie 


Sambata
Dimineata - o lingurita de miere 
Gustarea de 10 - plimbat prin parc si oftat langa un tonomat cu dulciuri
Pranz - sarmalute fara carne , fara orez , fara varza + o felie de tort fara ciocolata
Cina - intalnire romantica cu iubitul si varsat toti nervii pe el + sex de impacare cu ciocolata


Duminica
Dimineata - e duminica , trezit la 10
Gustarea de 10 - spalat pe ochi , inghitit cata apa se poate
Pranz - 101 boabe de mazare + juma de bombonica
Cina - festin pentru incheierea dietei ( care mai traieste ) 



76 de comentarii:

  1. la dracu cu dieta tocmai cand sa intru sa iti scriu ca nu ai mai postat nimic ..a si aparut noul post si auzi nume "dieta" ..pai cand poti tine dieta daca ai un blog de ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu una nu mai pot citi...din cauza lacrimilor...
    nici macar lapte? mai ales de la Milka?? :((

    ne poti sugera-totusi-o dieta fara...ciocolata?
    pe asta cu...mai bine nu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta nu e dieta cu ciocolata, e tortura cu ciocolata. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ceream femei de ciocolata ne dadeai :))?doar asa 2-3 sa putem gusta si noi "din cele mai tari restaurante" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si precis vrei sa-ti rezerv masa din centru !

    RăspundețiȘtergere
  6. 1,2,3 ..Ramane masa din centru :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesantă rețetă de slăbit
    dar,ai uitat să spui cât se slăbește...
    Un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  8. Scrie la final "care mai traieste" , deci se slabeste destul de mult . :)
    Jigsau , ti-am facut rezervarea !

    RăspundețiȘtergere
  9. la naiba...de fiecare data cand citesc blogul asta mi'e pofta de ciocolata Poop roz

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi tu, Brutus?!
    Gata, nu mai vorbesc cu tine!
    Trădătorule de ciocolată!
    :)
    Uite, pentru că m-am supărat rău, eu o să inventez "tortura" cu ciocolată.
    Aleg un creator de diete dar am grijă să fie unul gurmand, pofticios şi mare amator de ciocolată, îl leg cu lanţuri de un stâlp şi-l oblig să privească în timp ce mă răsfăţ cu munţi, râuri şi alte forme de relief de ciocolată.
    Cu j'dă sortimente de bomboane, fără număr - ca la manelişti...
    Nah, să-i crape dietele de necaz!
    Sadici nesuferiţi...
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Auzi la el: 7 g de amandină!!!!
    Ăsta e sacrilegiu!!
    Sunt consternată, pe cuvânt. În viaţa mea n-am fost mai jignită ca acum.
    :))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Blue , lumea ma pupa roz , asa ca ramai cu 7 grame de amandina !

    RăspundețiȘtergere
  13. Şantajistule!
    :))
    Oricum, eu aş putea să te pup bleu,nu altfel, din motive obiective. Iar dacă încerc să pun roz peste bleul din dotare - iese mov. (lila, mai exact) Şi ce ne facem?
    (Bine, eu ştiu că un pic de mov n-a stricat nimănui, niciodată, dar ne abatem de la ciocolata de bază şi nu stă frumos obrazului.)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  14. (Facem un târg fără să ştie lumea?! Tu dai derogare la dietă pentru mine şi pui pe listă 2 amandine -una marţea şi cealaltă joia, iar eu te pup bleu, roz şi mov. Ce zici, batem palma?!)
    :))

    RăspundețiȘtergere
  15. :))))))))
    Te-am păcălit, sunt de la Comisia AntiCorupţie Ciocolitară.
    :))))))))))
    Pupicii erau însemnaţi.

    RăspundețiȘtergere
  16. De fapt, ai fost tare simpatic că ai cedat de dragul pupicilor muticolori.
    Chiar că meriţi unul.
    Şi o >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. DECI ! eu! am vrut sa vad dieta asta ! DA?!!!
    si am vazut-o ca doar nu-s oarba. insa la atata creativitate tortionara nici ca m-am gandit. Si te mai miri de marii inchizitori din istorie?

    numai ca vb rom;in tot raul e si-un bine. Iote frate ce de fluturasi in culorile curcueului zboara pe aici. Tamaan din cauza dietei astea criminale. :))

    @Invizibilule, eu ma asteptam la o dieta de genul:

    luni dimineata 5 bete latte machiatto Choceur, o jum tableta ciocolata neagra Lindt + 2 praline Mozart cu o cana dubla de ciocolata calda . etc =))

    de ce trebuie neaparat dieta sa fie una de slabire , una de austeritate? ce vreti sa se reduca populatia care consuma ciocolata in ideea ca cererea depaseste oferta. Ai, ai aia!

    RăspundețiȘtergere
  18. E un pupic de culoare "moz", o raritate.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Cum o da omul cu voi ... tot nu e bine . Fugiti pe o matura de aici !

    RăspundețiȘtergere
  20. :))
    Dacă te referi la replicile mele, eu am glumit, ciocolatierule.
    Şi speram să te amuzi şi tu.

    RăspundețiȘtergere
  21. Iti sta bine pe matura , nu te mai scuza . :))

    RăspundețiȘtergere
  22. E bine venită dieta asta... în ce direcţie ne duce Băse... dieta asta e chiar substanţială să zicem... dar ai exagerat puţin, auzi 7 gr. de amandină, hai dom'le dăo naibii de zgărcitură, puţin respect şi tu. La sfărşit mai ne iei şi la mişto... cine mai trăieşte, păi cu ce dracu să mai trăieşti? deschizi geamul şi iei o gură de aer. Dietă de masochist nu glumă :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Doar mă alintam puţin, dar încă n-am urcat pe mătură.
    :)
    Însă admit că mi-a plăcut să constat că eşti "coruptibil" cu pupici. Asta înseamnă că ai putea fi un om sensibil şi tandru. Ceea ce e destul de rar în zilele noastre.

    Sau ai putea fi femeie.

    :)))))))
    (am glumit, nu sări!!)

    RăspundețiȘtergere
  24. Fara politica , ca incep sa injur conducatarii si-si pierde Blue increderea in sensibilitatea mea !

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe ăia îi poţi înjura liniştit. Dacă vrei îi înjurăm în tandem, pe două voci, că mă bag şi eu.
    Bine, asta doar ca să ne drenăm fierea, că de alt ajutor nu-i!

    RăspundețiȘtergere
  26. bine, am plecat, astept insa sa-mi trimiti matura , daca e din ciocolata accept. Las-o aici, ca sa nu te mai deplasezi prea mult .

    RăspundețiȘtergere
  27. multam de rezervare dar cum se numeste restaurantu..Blue =))?

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca se numeste Blue , pastrez eu masa !

    RăspundețiȘtergere
  29. Salut!Foaaaaaaaaaaaaarte foarte foarte misto articolul, e cel mai fain de pana acum cred. Iti iese perfect cand iti pui la treaba creativitatea!
    Chiar ar trebui sa mai scrii , cat mai mult si cat mai din capsorul tau. Bravo, bravo! Am ras aproape in hohote.Kiss!

    RăspundețiȘtergere
  30. orice juleta are ciocolata ei asta;i placerea ramane cum vrei tu ....Romeo romeo unde esti tu invizibilule:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu-mi fac griji , ne faci tu rost de otrava ieftina . :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. :))))))
    Superba ideea ;)
    Si asta mai ales daca ma gandesc ce va insemna redescoperirea ciocolatei dupa aceasta dieta: aceeasi realitate dar fiecare graunte savurat va aduce cu sine nuante noi ale gustului...
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  33. pentru tine :O am cea mai buna marfa;)))adusa de afara pe la vama :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Mai rar un om asa saritor ca tine !
    Multumesc , ynan !

    RăspundețiȘtergere
  35. EU :o SI LA BINE SI LA RAU :))TE AJUT :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Azi a intrat cineva la mine pe blog care a cautat pe google "adevarul despre gigelinno" . Cred ca esti monitorizat de CIA . :))))

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu fac parte dintre barbati, putini probabil, dependenti de ciocolata. N-as putea sa tin o asemenea dieta nici macar in vis.

    RăspundețiȘtergere
  38. Evoluţia situaţiei e îngrijorătoare.
    Am descoperit că chamberlainul nostru se numeşte Jigsau de Borgia şi e căutat de CIA, iar eu am fost avansată comisionar de mături.
    :))))))))
    Voila de vezi, cum ar spune francezu'.

    RăspundețiȘtergere
  39. carei faza cu gigelinno la ce te referi lasa-mi mesaj la mn pe blog :-"


    si sunt cautat in 56 de state si 2 universe:))

    RăspundețiȘtergere
  40. Auuu,cioco, da' de ce asa dieta ca doar n-am omorat pe nimeni, pacatele mele...

    RăspundețiȘtergere
  41. Cauta si tu pe google si vezi ! lol
    Cred ca te iubeste in taina vreo gagica !
    Iti verifica trecutul !

    RăspundețiȘtergere
  42. haha daca vrea sa verifice trecutu sa dea add la

    gigelinno1993@yahoo.com

    si il verificam impreuna:))

    RăspundețiȘtergere
  43. aaaa gata ma stiu de ce:))pai inainte ageam numele Gigelinno1993 si la comentarii si la blog :Psi dupa l-am schimbat :D

    RăspundețiȘtergere
  44. hai ca pt asta maine fac o postare smechera:))special pt tine :P

    RăspundețiȘtergere
  45. Te-au cautat pe tine si au ajuns la mine . M-am facut degeaba invizibil !

    RăspundețiȘtergere
  46. :))))ar trb sa cer drepturi de autor ...si de reclama mascata:))

    RăspundețiȘtergere
  47. dar cn ma cautat :))da;mi id ei :-"

    RăspundețiȘtergere
  48. Esti culmea ! Am vazut la statistica blogului . :)))))
    Habar nu am ! A intrat pe blog . Nu stiu cine e .

    RăspundețiȘtergere
  49. Nuuuuuu ! Vrem sa fii Blue cea vorbareata !

    RăspundețiȘtergere
  50. Mâine. Adică, tot azi, dar mai târziu că acum imi dorm tastele pe ele.
    :)
    Noapte bună, copii!

    RăspundețiȘtergere
  51. :)
    Bună dimineaţa, Ciocolatierule.
    Mă răsfeţi! Ai grijă, s-ar putea să-nceapă să-mi placă.
    :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  52. Neata si tie RED freedom :))

    RăspundețiȘtergere
  53. Şi...bună dimineaţa.
    Că uitai să-ţi răspund preocupată fiind de cameleonismul de care mă bănuieşti.
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  54. :)))cameleonism mama =))nu stiu mi'a placut cum suna ;))red freedom :D

    la dracu ciocolatiule baga ma o pagina speciala cu chat ca nu mai tine =))

    RăspundețiȘtergere
  55. Understand.
    Noah, păi dacă-ţi place cum sună, atunci nu-i bai. Poţi să-mi spui şi aşa. La cât m-a "botezat" ciocolatierul, ce mai contează că-mi schimbi tu culoarea?!
    :))
    În ceea ce mă priveşte, rămân fidelă culorii albastre. Îmi place şi cred că mi se potriveşte cel mai bine.

    App, voiam să te întreb, de la ce vine pseudonimul tău? Ce semnificaţie are? (afară de intenţia ta de a ne face să ne luxăm limbile când incercăm să-l pronunţăm, desigur. Că asta-i evidentă.)
    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  56. Bună ziua, Ciocolatierule.
    Bună sau rea, inima mea e congelată. Încă.
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
  57. Numele ii vine de la filmul SAW !
    Ti-am facut program tv ca sa o decongelezi !

    RăspundețiȘtergere
  58. sadica mai e cura asta, dar buna ca poezie!!!
    pentru ca am intrat aici pentru prima data trebuie sa recunosc ceva: am un caiet cu aroma de ciocolata :) in care scriu uneori, dar m/am obisnuit sa scriu direct la calculator!
    tastatura din ciocolata exista?
    poate mi/ar ajunge o luna :D

    RăspundețiȘtergere
  59. Exista - vezi articolul Calculatorul si ciocolata !

    RăspundețiȘtergere